FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MLINARIĆ: PROJEKT MODERNIZACIJE HŽ-A NE SMIJE STATI

ZAGREB, 30. travnja 2004. (Hina) - Osigurat će se sredstva za nastavak modernizacije Hrvatskih željeznica (HŽ), kazao je danas novi predsjednik uprave te tvrtke Tomislav Josip Mlinarić na svojoj prvoj konferenciji za novinare, dodajući da je u svom planu predložio i načine financiranja modernizacije, među kojima su i trošarine.
ZAGREB, 30. travnja 2004. (Hina) - Osigurat će se sredstva za nastavak modernizacije Hrvatskih željeznica (HŽ), kazao je danas novi predsjednik uprave te tvrtke Tomislav Josip Mlinarić na svojoj prvoj konferenciji za novinare, dodajući da je u svom planu predložio i načine financiranja modernizacije, među kojima su i trošarine.#L# Radovi na "ličkoj pruzi" ide prema planu, kazao je Mlinarić, najavivši da će 28. lipnja u promet biti puštena tri para nagibnih vlakova na relaciji Zagreb-Split i obrnuto. Odgovarajući na pitanje koliko je realno da se zaustavljena modernizacija HŽ-a financira kroz trošarine na naftne derivate, Mlinarić je ukazao da u proračunu nisu predviđena sva potrebna sredstva za modernizaciju, te da je na Vladi i resornom ministarstvu da pronađu način njihova osiguranja. HŽ može samo predložiti načine, a trošarine u iznosu od 0,60 lipa bile bi "elegantan način" osiguranja sredstava, smatra Mlinarić, dodajući da će se više znati nakon sjednice Nadzornog odbora HŽ-a koja će se održati u ponedjeljak. Najavio je da će na sjednici NO izložiti i svoju viziju razvoja i poslovanja HŽ-a, kao i financijske projekcije poslovanja za ovu godinu. Mlinarić je kazao da je projekt modernizacije strateški cilj HŽ-a, a na domaćeg željezničkog prijevoznika namjerava prenijeti neka iskustva i sustav stečen u projektima poboljšanja poslovanja i modernizacije austrijskih željeznica. To je osnovni motiv mog ustrajavanja na projektu modernizacije HŽ-a kao strateškom projektu te tvrtke, kazao je. Mlinarić je istaknuo da od projekta modernizacije nema odustajanja i da modernizacija ne može doći u pitanje, a svoj rad će usredotočiti na pitanje dinamike te modernizacije. Uvjeren je da će ih Vlada u tome i podržati, jer je HŽ, smatra Mlinarić, važan integrirajući dio Hrvatske u EU. Bivša uprava je u modernizaciju do 2007. planirala uložiti oko 15,3 milijarde kuna, kazao je Mlinarić, dodajući da treba sada vidjeti način u koje projekte će se ona uložiti i kojom dinamikom da bi se postigli najbolji efekti s tim sredstvima. To smatra ključnim za projekt modernizacije, jer će odrediti i dinamiku njegova provođenja. Govoreći o tekućem poslovanju tvrtke, Mlinarić smatra da je za HŽ sada najvažnije da kraj godine dočeka "s postignutim mirom u HŽ-u, a nakon toga bi Vladi predstavili dinamiku nastavka modernizacije". Mrežu pruga treba osposobiti da se može izaći s realnom cijenom prema operaterima, a prije izlaska na tržište putničkog i teretnog prijevoza treba ih osposobiti da budu konkurentni i odrediti na koje će se terete orijentirati, što će opet odrediti i profil voznog parka, kazao je. U putničkom prometu Mlinarić drži da HŽ ima velike šanse u prigradskom prometu, pa bi to moglo utjecati, ističe, i na tip vozila koje će nabavljati. Odgovarajući na pitanje o medijskim napisima o tome da HŽ ima novca samo za isplatu još jedne plaće, Mlinarić je kazao "da će sredstva za plaće biti osigurane i da tu nema spora". (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙