FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN PRVI OD TRI MODERNIZIRANA VLAKA ZA PRIGRADSKI PRIJEVOZ U ZAGREBU

ZAGREB, 13. travnja 2004. (Hina) - Prvi od tri rekonstruirana i modernizirana elektromotorna vlaka koji će prometovati u prigradskom prometu Zagreba, predstavljen je danas u krugu Tvornice željezničkih vozila "Gredelj", a ukupna vrijednost njihova popravka i modenizacije je 27,2 milijuna kuna, od čega 20 milijuna daje Grad Zagreb, a ostatak Hrvatske željeznice (HŽ).
ZAGREB, 13. travnja 2004. (Hina) - Prvi od tri rekonstruirana i modernizirana elektromotorna vlaka koji će prometovati u prigradskom prometu Zagreba, predstavljen je danas u krugu Tvornice željezničkih vozila "Gredelj", a ukupna vrijednost njihova popravka i modenizacije je 27,2 milijuna kuna, od čega 20 milijuna daje Grad Zagreb, a ostatak Hrvatske željeznice (HŽ). #L# Radove na jednom vlaku izvodi Gredelj, a na dva vlaka Končar-Električne lokomotive. Riječ je o elektromotornim trodijelnim vlakovima serije HŽ 611 koji su građeni u budimpeštanskoj tvornici Ganz MAVAG od 1977. do 1980. a sada su prilagođeni putovanju u prigradskom prometu, dakle vožnji na kraćim relacijama i s većim brojem zaustavljanja. Tako je povećan broja mjesta za stajanje, dok je broj sjedaćih mjesta smanjen s 236 na 137. Ukupan kapacitet vlaka s dosadašnjih 466 povećan je na 543 putnika, a postavljeni su dopunski rukohvati. Osim toga, putnički predprostor u koji se izvana ulazi stubama, omogućava brz i udoban ulazak i izlazak iz vlaka. Ovaj vlak trebao bi biti u prometu već 20. ovog mjeseca. Zagrebački dogradonačelnik Milan Bandić kazao je da bi modernizacija svih pet vlakova za prigradski promet mogla stajati do 40 milijuna kuna, ali da je Grad već za to osigurao sredstva. Napomenuo je da će se uskoro ugovoriti između HŽ-a, Grada i Gredelja modernizaciju još dva vlaka. Oko 60 tisuća ljudi radnim danom koristi zagrebački gradsko-prigradski prijevoz, a Bandić drži da će uvođenjem ovih vlakova to porasti na 75 tisuća građana. Predsjednik uprave TŽV "Gredelj" Ivan Tolić kazao je da je zadatak uprave tvrtke da osigura dovoljno posla za svojih 1800 radnika, ali i da je za očekivati da će određeni projekti u modernizaciji Hrvatskih željeznica biti odgođeni na neko vrijeme. No, ipak je naglasio da modernizacija ovoga i slijedeća dva vlaka koja će ugovoriti s Gradom Zagrebom osiguravaju dovoljno posla za sve zaposlenike te da uprava ne razmišlja o otpuštanju zaposlenika. Na upit zašto se kasnilo sa isporukom, s obzirom da je rok za sva tri vlaka bio kraj 2003., Tolić je kazao da je osnovni razlog bilo kašnjenje dijela opreme iz uvoza na što nisu mogli utjecati. Što se tiče dijela posla vezanog uz Gredelj i Končar, to je na vrijeme obavljeno, ustvrdio je. (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙