FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZADNJI CIKLUS KAPITALNOG REMONTA ŽELJEZNIČKE PRUGE OD METKOVIĆA DO PLOČA

ZAGREB, 5. travnja 2004. (Hina) - Zadnji ciklus kapitalnog remonta, ukupno vrijednog 120 milijuna kuna, na 25 kilometara dugoj željezničkoj pruzi od Metkovića do Ploča započeo je početkom travnja i trajat će do 28. ovog mjeseca, izvijestili su iz Hrvatskih željeznica.
ZAGREB, 5. travnja 2004. (Hina) - Zadnji ciklus kapitalnog remonta, ukupno vrijednog 120 milijuna kuna, na 25 kilometara dugoj željezničkoj pruzi od Metkovića do Ploča započeo je početkom travnja i trajat će do 28. ovog mjeseca, izvijestili su iz Hrvatskih željeznica. #L# Taj se zadnji ciklus obavlja po danu na dijelu pruge od Čapljine do Ploča, a zbog njega je ograničen prometa vlakova na tom području, pa će do 28 travnja vlakovi prometovati tijekom noći, od 17 sati poslijepodne do sedam sati ujutro. Za vrijeme trajanja remonta putnici se prevoze autobusima na relaciji Metković ? Ploče (brzi vlak Zagreb ? Sarajevo ? Ploče vozi normalno te putnici ne moraju presjedati). Pruga od državne granice preko Metkovića do Ploča južni je krak HŽ-ove dionice C-ogranka V. paneuropskoga prometnog koridora koji, inače, obuhvaća relaciju Budimpešta - Beli Manastir - Osijek - Slavonski Šamac - Sarajevo - Mostar - Ploče. Radovima će biti obuhvaćena obnova gornjega i donjega pružnog ustroja (izmjena pragova, kolosijeka i tučenca), a potom usklađivanje signalnih i telekomunikacijskih uređaja te cjelokupna obnova kontaktne mreže i postrojenja. Tom modernizacijom stvara se mogućnost uvođenja nagibnih vlakova. Izvođač radova je talijanska tvrtka Construzioni Linee Ferroviarie, a podizvođači su hrvatska poduzeća Dom-konzalting, HŽ-ove zagrebačke tvrtke kćeri Remont pruga, Pružne građevine i POSIT te sarajevska tvrtka STEP. Svi radovi financiraju novcem iz zajmova dobivenih od Europske investicijske banke, te vlastitim sredstvima HŽ-a. Iz HŽ-a pozivaju građane neretvanskih naselja na pojačni operu na nazaštićenim željezničkim prijelazima do konačnog uređenja i modernizacije tih neuređnih prijelaza. Najkritičniji je onaj u Krvavcu, između Komina i Metkovića. Modernizacijom C-ogranka V. paneuropskoga koridora stvorit će se uvjeti za intenziviranje putničkoga i napose teretnog prijevoza, što će sigurno pridonijeti gospodarskom oživljavanju luke u Pločama. Zbog toga će se nakon završetka obnove južnog kraka HŽ-ove dionice toga ogranka obnavljati i njezin sjeverni krak od Beloga Manastira preko Osijeka, Đakova, Vrpolja i Šamca do državne granice, najavljuju iz HŽ-a. (Hina) xnz/xcvit ybn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙