FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UNATOČ NEPOVOLJNIM KRETANJIMA ZA OČEKIVATI TRI POSTO VIŠE TURISTIČKIH NOĆENJA NEGO LANI

SPLIT, 6. travnja 2004. (Hina) - Hrvatski turizam ove bi godine mogao ostvariti povećanje turističkog prometa za tri posto te financijskog prihoda za oko sedam posto unatoč trenutno manjeg bookinga nego lani, što je posljedica nepovoljnog stanja na svjetskom turističkom tržištu i gospodarske recesije u pojedinim za domaći turizam važnim zapadno-europskim emitivnim zemljama.
SPLIT, 6. travnja 2004. (Hina) - Hrvatski turizam ove bi godine mogao ostvariti povećanje turističkog prometa za tri posto te financijskog prihoda za oko sedam posto unatoč trenutno manjeg bookinga nego lani, što je posljedica nepovoljnog stanja na svjetskom turističkom tržištu i gospodarske recesije u pojedinim za domaći turizam važnim zapadno-europskim emitivnim zemljama.#L# Istaknuto je to na današnjem sastanku u Splitu predstavnika Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu s vodećim turističkim gospodarstvenicima i predstavnicima lokalnih turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske županije. Pomoćnik direktora HTZ-a Miro Sršen napomenuo je kako se sve veći broj turista u zadnjem trenu odlučuje gdje će provesti godišnji odmor, dodajući da je stanje na svjetskom turističkom tržištu obilježeno prije svega strahom od terorizma nakon događanja u Španjolskoj. Uz to gospodarska recesija na nekim za Hrvatsku najznačajnijim tržištima, kao što su Njemačka i Austrija, znatno utječe na booking iz tih zemalja. Otežavajuću okolnost za hrvatski turizam je, prema njegovim riječima, i nepovoljan tečaj eura u odnosu na US dolar. Budući da su hrvatske cijene formirane na temelju eura, nerijetko su ponude za Hrvatsku znatno skuplje od približno sličnih ponuda 'dolarskih konkurenata' poput Turske, Egipta i Tunisa. Na to su posebno osjetljiva tržišta s manjom kupovnom sposobnošću potrošača, poput Češke, Slovačke, Rusije i Poljske, ali je taj problem zamjetan i na drugim tržištima. Za nas najznačajnije njemačko tržište je prema izvješćima najvećih touroperatora u Njemačkoj do sada u minusu. Razloge tome, kako su kazali predstavnici HTZ-a u Njemačkoj, treba tražiti u prvom redu u činjenici da je Njemačka već treću godinu zaredom u recesiji. Istodobno, u posljednje tri godine neki su hrvatski hotelijeri udvostručili cijene, a sukladno tome nisu podigli kvalitetu usluga. Što se Italije tiče predstavništva bilježe porast interesa publike, ali je booking još nedovoljan za donošenje konkretnih prognoza te predstavnici HTZ-a u Italiji smatraju da će rezultati iz ove za naš turizam važne zemlje biti na razini prošlogodišnjih, što bi predstavljalo uspjeh. Predstavnici HTZ-a u Sloveniji, odakle u Hrvatsku također dolazi veliki broj turista, istaknuli su da je prodaja na slovenskom tržištu uglavnom dobra i stabilna, te se može očekivati ponavljanje prošlogodišnjih odličnih rezultata, a ovisno o vremenskim i ostalim uvjetima za očekivati je povećanje od tri do pet posto. Na češkom tržištu Hrvatska je i ove godine destinacija broj jedan te se sa ovog tržišta očekuju vrlo dobri rezultati za razliku od Austrije gdje je booking slabiji od prošlogodišnjeg. (Hina) xmerc yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙