FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POČELA AKCIJA HTZ-A "VOLIM HRVATSKU"

DUBROVNIK, 23. ožujka 2004. (Hina) - Sastankom Stožera Koordinacijskog odbora akcije Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Volim Hrvatsku" u dubrovačkom hotelu "President" danas je i službeno počela ta ekološko-edukativna akcija koja će se pod geslom "Više cvijeća - manje smeća" odvijati tijekom cijele godine, a glavne teme u 2004. su: Čovjek - ključ uspjeha, Novi turistički proizvodi, Uređenost i prvi put ove godine Turistička tradicija. Projekt Volim Hrvatsku dio je Programa rada HTZ- i sustava turističkih zajednica za 2004. kojem je cilj poticanje aktivnosti i sudjelovanje u programima zaštite okoliša, kao komparativne prednosti hrvatskog turizma, djelovanje na unapređenju elemenata turističkog proizvoda, te podizanje razine gostoljubivosti i stvaranje klime dobrodošlice. Govoreći o ovogodišnjoj turističkoj sezoni glavni direktor HTZ-a Niko Bulić kazao je kako Hrvatska u sezonu ulazi sa više novih turističkih proizvoda i ambicijom da ostvari još bolje turističke rezultate nego u prošloj godini. "Očekujemo za oko 3 posto bolji turistički promet, te za 7 do 10 posto bolji financijski učinak nego prošle godine", kazao je Bulić, dodajući kako posljednji događaji na Kosovu nisu bitno utjecali na tijek rezervacija. To je potvrdio i direktor Turističke zajednice
DUBROVNIK, 23. ožujka 2004. (Hina) - Sastankom Stožera Koordinacijskog odbora akcije Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Volim Hrvatsku" u dubrovačkom hotelu "President" danas je i službeno počela ta ekološko-edukativna akcija koja će se pod geslom "Više cvijeća - manje smeća" odvijati tijekom cijele godine, a glavne teme u 2004. su: Čovjek - ključ uspjeha, Novi turistički proizvodi, Uređenost i prvi put ove godine Turistička tradicija. Projekt Volim Hrvatsku dio je Programa rada HTZ- i sustava turističkih zajednica za 2004. kojem je cilj poticanje aktivnosti i sudjelovanje u programima zaštite okoliša, kao komparativne prednosti hrvatskog turizma, djelovanje na unapređenju elemenata turističkog proizvoda, te podizanje razine gostoljubivosti i stvaranje klime dobrodošlice. Govoreći o ovogodišnjoj turističkoj sezoni glavni direktor HTZ-a Niko Bulić kazao je kako Hrvatska u sezonu ulazi sa više novih turističkih proizvoda i ambicijom da ostvari još bolje turističke rezultate nego u prošloj godini. "Očekujemo za oko 3 posto bolji turistički promet, te za 7 do 10 posto bolji financijski učinak nego prošle godine", kazao je Bulić, dodajući kako posljednji događaji na Kosovu nisu bitno utjecali na tijek rezervacija. To je potvrdio i direktor Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić kazavši kako na hrvatskom jugu nije zabilježeno nijedno otkazivanje. Hrvatska turistička ponuda, kazao je Bulić, vrlo dobro stoji na svim važnijim turističkim tržištima u Europi. (Hina) xhš yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙