FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POZIV GOSPODARSTVENICIMA DA ZA IZVOZ KORISTE LUKU RIJEKA

ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Tehnološki i organizacijski modernizirana Luke Rijeka spremna je ispuniti sve zahtjeve hrvatskih gospodarstvenika za otpremom njihovih roba na izvozna tržišta, rekao je predsjednik Uprave Luke Rijeka Denis Vukorepa na prezentaciji mogućnosti toga poduzeća u Hrvatskoj gospodarskoj komori - Komori Zagreb.
ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Tehnološki i organizacijski modernizirana Luke Rijeka spremna je ispuniti sve zahtjeve hrvatskih gospodarstvenika za otpremom njihovih roba na izvozna tržišta, rekao je predsjednik Uprave Luke Rijeka Denis Vukorepa na prezentaciji mogućnosti toga poduzeća u Hrvatskoj gospodarskoj komori - Komori Zagreb.#L# Vukorepa je pozvao gospodarstvenike da koriste mogućnosti riječke luke, koje su, kako je rekao, u nekoliko prošlih godina pojačanim investiranjem i organizacijskim preustrojem znatno unaprjeđene. Kao rezultat toga, rekao je, 2003. godinu je prekretnica u novijoj povijesti riječke luke. "Zato nije potrebno da i dalje 10 tisuća kontejnera hrvatskih roba godišnje za izvoz kao izlaznu luku koriste slovenski Kopar", naglasio je Vukorepa. Kako je izvijestio, u 2003. godini riječka luka ostvarila je promet od 3,55 milijuna tona tereta, što je 13 posto više u odnosu na 2002. Kontejnerski promet povećan je 81 posto, a promet rasutog tereta veći je za 34 posto. Za ovu godinu, Luka Rijeka planira prekrcati oko 4 milijuna tona tereta, a kako je izvijestio Vukorepa, prva dva ovogodišnja mjeseca daju naslutiti da će se taj plan i ostvariti. Govoreći o nekoliko najznačajnijih investicijskih projekata u Luku Rijeka od 1999. do danas, Vukorepa je posebno izdvojio projekte tehnološke modernizacije kontejnerskog terminala i obnove teške mehanizacije na terminalu za rasute terete u Bakru. Završetkom "Samsung" projekta modernizacije kontejnerskog terminala, krajem 2002. počela su s radom dva nova prekrcajna mosta, čime je značajno povećan kapacitet prekrcaja kontejnera, čime je Luka Rijeka postala jedinom na sjevernom Jadranu u kojoj se može prekrcati 80 kontejnera po satu, naglasio je Vukorepa. Tehnološkom modernizacijom bakarskog terminala za rasute terete, pak, osigurane su 20 posto veće prekrcajne mogućnosti i kapacitet u odnosu na konkurentske luke, a nova oprema i velika dubina mora uz operativne obale izdvojili su bakarski terminal na mjesto vodećeg terminala za rasute terete na Mediteranu. Kao dodatnu prednost Luke Rijeka Vukorepa je istaknuo i mogućnost korištenja Feeder linija (plovidba sporednim prugama) kojima se, u suradnji sa Lošinjskom plovidbom, omogućuje otprema robe iz Luke Rijeka u manje mediteranske luke u koje ne mogu pristati veliki brodovi. Novi krupan korak u revitalizaciji riječke luke je, rekao je Vukorepa, poslovno partnerstvo s vodećim izraelskim i svjetskim brodarom "Zim Israel Navigation", koje je omogućilo povezivanje Luke Rijeka s najvećim lukama Dalekog istoka. Pokrenut je i kontejnerski vlak Rijeka - Budimpešta - Rijeka, koji prometuje jednom tjedno, a daljnji planovi Luke Rijeka uključuju povezivanje najveće sjeverno europske riječne luke Duisburg sa Lukom Vukovar i dopremu robe do Luke Rijeka, radi daljnjeg transporta na Mediteran i Daleki istok, najavio je Vukorepa. (Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙