FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JAMNIČINA JANA-JAGODA/GUAVA NAGRAĐENA OSKAROM

ZAGREB, 6. veljače 2004. (Hina) - Jamničina voda Jana-jagoda/guava dobila je na sajmu Aqua Expo 2004. u Parizu nagradu Eauscar, kao najbolja aromatizirana voda po ocjeni međunarodnog žirija i u konkurenciji tridesetak napoznatijih sličnih svjetskih voda.
ZAGREB, 6. veljače 2004. (Hina) - Jamničina voda Jana-jagoda/guava dobila je na sajmu Aqua Expo 2004. u Parizu nagradu Eauscar, kao najbolja aromatizirana voda po ocjeni međunarodnog žirija i u konkurenciji tridesetak napoznatijih sličnih svjetskih voda.#L# Nagrada je, kako su danas izvijestili iz tvrtke Jamnica, uručena sinoć u Parizu predsjedniku Uprave Jamnice Ivici Sertiću na posebnoj svečanosti u sklopu 5. međunarodnog sajma Aqua Expo 2004., jednom od najvećih sajmova u svijetu posvećenog vodi. Na istom sajmu Jamnici je pripalo i drugo mjesto u kategoriji najboljih dostignuća u dizajnu boca za vodu, i to za nepovratnu staklenu bocu od 0,75 i 0,25 litara, rad Agrokorovog Odjela za korporativnu promociju i dizajn. Tu je nagradu Jamnica dobila u konkurenciji 81 prijavljenog dizajna iz 21 zemlje svijeta. Prvo mjesto za najbolji dizajn boce pripalo je "Ty Nant-u" iz Walesa, dok su iza Jamnice "Whistler Water" iz Kanade. Jamnica je i u kategoriji TV ili kino kampanje osvojila nagradu, i to za Janin TV spot "Jana u gradu" kojemu je pripalo drugo mjesto, iza "Watson Watera" iz Hong Konga, a ispred francuskog "Vittela". Nagrađeni Janin spot osmislila je marketinška agencija BBDO iz Zagreba. Na prošlogodišnjem sajmu Aqua Expo Jamnica je također dobila Oskara, i to za svoju prirodnu gaziranu mineralnu vodu (zelena). (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙