ZAGREB, 6. veljače 2004. (Hina) - Jamničina voda Jana-jagoda/guava dobila je na sajmu Aqua Expo 2004. u Parizu nagradu Eauscar, kao najbolja aromatizirana voda po ocjeni međunarodnog žirija i u konkurenciji tridesetak napoznatijih
sličnih svjetskih voda.
ZAGREB, 6. veljače 2004. (Hina) - Jamničina voda Jana-jagoda/guava
dobila je na sajmu Aqua Expo 2004. u Parizu nagradu Eauscar, kao
najbolja aromatizirana voda po ocjeni međunarodnog žirija i u
konkurenciji tridesetak napoznatijih sličnih svjetskih voda.#L#
Nagrada je, kako su danas izvijestili iz tvrtke Jamnica, uručena
sinoć u Parizu predsjedniku Uprave Jamnice Ivici Sertiću na posebnoj
svečanosti u sklopu 5. međunarodnog sajma Aqua Expo 2004., jednom od
najvećih sajmova u svijetu posvećenog vodi.
Na istom sajmu Jamnici je pripalo i drugo mjesto u kategoriji
najboljih dostignuća u dizajnu boca za vodu, i to za nepovratnu
staklenu bocu od 0,75 i 0,25 litara, rad Agrokorovog Odjela za
korporativnu promociju i dizajn. Tu je nagradu Jamnica dobila u
konkurenciji 81 prijavljenog dizajna iz 21 zemlje svijeta. Prvo mjesto
za najbolji dizajn boce pripalo je "Ty Nant-u" iz Walesa, dok su iza
Jamnice "Whistler Water" iz Kanade.
Jamnica je i u kategoriji TV ili kino kampanje osvojila nagradu, i to
za Janin TV spot "Jana u gradu" kojemu je pripalo drugo mjesto, iza
"Watson Watera" iz Hong Konga, a ispred francuskog "Vittela".
Nagrađeni Janin spot osmislila je marketinška agencija BBDO iz
Zagreba.
Na prošlogodišnjem sajmu Aqua Expo Jamnica je također dobila Oskara,
i to za svoju prirodnu gaziranu mineralnu vodu (zelena).
(Hina) xtam yds