ZAGREB, 3. ožujka 2004. (Hina) - Izložbu "Secesija u Hrvatskoj" od otvorenja 14. prosinca u Muzeju za umjetnost i obrt do kraja veljače vidjelo je više od 41 tisuće posjetitelja, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare
ravnatelj Miroslav Gašparović.
mljivosti
ZAGREB, 3. ožujka 2004. (Hina) - Izložbu "Secesija u Hrvatskoj" od
otvorenja 14. prosinca u Muzeju za umjetnost i obrt do kraja veljače
vidjelo je više od 41 tisuće posjetitelja, rekao je na današnjoj
konferenciji za novinare ravnatelj Miroslav Gašparović.#L#
Novinari su izviješćeni da Muzej uvodi "dugi četvrtak" kako bi
posjetitelji, uglavnom poslovni ljudi koji ne stignu u Muzej do 19
sati, izložbu mogli razgledati do 22 sata. Akcija je uvedena
zahvaljujući sponzorstvu tvrtke "Olympusa", dugogodišnjeg suradnika
MUO-a.
Pogodnosti posjeta izložbi četvrtkom je i cijena ulaznice od 15 kuna,
što je 50 posto jeftinije od stvarne cijene te stručno vodstvo koje
će početi u 20 sati, u trajanju od 45 minuta.
U dijelu izložbenog postava, u kojem je secesijska kavana, četvrtkom
od 19,30 do 21,30 sati nastupat će ansambl "Tango appasionato". U
predvorju Muzeja bit će postavljen kaširani poster sa secesijskim
motivom kao scenografija za fotografiranje posjetitelja i besplatna
izrada fotografija.
Akcija "dugi četvrtak" još je jedno nastojanje kako bi se na uzložbu
privuklo što više publike, istaknula je pomoćnica ravnatelja i
voditeljica Marketinga MUO-a Vesna Jurić-Bulatović. Dodala je da je
veliko zanimanje za posjet izložbi i turističkih skupina iz Slovenije,
Istre, Kvarnera, Zadra, Splita i Dubrovnika.
(Hina) xta ymc