FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL: DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA U HRVATSKOJ NEDOVOLJNO RAZVIJENA

ZAGREB, 2. ožujka 2004. (Hina) - Među poduzećima, tijelima državne uprave i udrugama, kao i u cjelokupnoj javnosti, ne postoji dovoljno razumijevanje za društveno odgovorno ponašanje (DOP), zaključak je okruglog stola na ovu temu održanog danas u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) - Komore Zagreb.
kologija-Rad ZAGREB, 2. ožujka 2004. (Hina) - Među poduzećima, tijelima državne uprave i udrugama, kao i u cjelokupnoj javnosti, ne postoji dovoljno razumijevanje za društveno odgovorno ponašanje (DOP), zaključak je okruglog stola na ovu temu održanog danas u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) - Komore Zagreb.#L# Na okruglom su stolu predstavljeni rezultati istraživanja o društvenoj odgovornosti koje je provedeno u oko 50 hrvatskih tvrtki, a uključena je bila i javna uprava te udruge civilnog društva. Istraživanje su proveli Academy for Educational Development (AED), International Business Leaders Forum (IBLF) te tvrtka MAP savjetovanje, uz potporu Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Društvena odgovornost definirana je kao odgovoran odnos tvrtki, državnih institucija i udruga, prema svojoj društvenoj i prirodnoj okolini te kao njihov utjecaj na održivi razvoj. Rezultati pokazuju, kako je istaknula Aida Bagić (MAP savjetovanje) da mnoga hrvatska poduzeća ne razumiju dugoročne koristi koje donosi društveno odgovoran pristup poslovanju, dok manja poduzeća u većini drže da nemaju na raspolaganju resurse ili znanje potrebno za DOP. Također, napomenula je, raširena je i pojava svođenja DOP-a na davanje donacije. Niti nevladine organizacije, država i šira javnost, dodala je, nisu dovoljno educirane o vrijednostima društveno odgovornog ponašanja: nevladine udruge se tvrtkama obično ne obraćaju sa jasnim prijedlozima partnerskih projekata, dok mnoge tvrtke nisu sigurne u organizacijske sposobnosti udruga da provedu složene projekte. Država pak, naglasila je, nije stvorila poticajno okruženje za razvoj DOP-a. Praksa DOP-a stoga je u Hrvatskoj još vrlo skromna, zaključak je okruglog stola. Tek jedna hrvatska tvrtka - hrvatska podružnica kompanije Coca Cole - izradila je svoj društveni izvještaj, ali dosad nijedna hrvatska tvrtka nije izradila potpuni izvještaj o održivosti koji obuhvaća društveno i ekološko izvještavanje, rečeno je. (Hina) xduk ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙