FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CROATIA AIRLINES SVE TOČNIJA

ZAGREB, 12. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CTN) poboljšao je lani svoj rezultat prema kriteriju točnosti polijetanja unutar petnaest minuta, sa 77,7 postotnih bodova u 2002. na 80,6 postotnih bodova u 2003..
ZAGREB, 12. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CTN) poboljšao je lani svoj rezultat prema kriteriju točnosti polijetanja unutar petnaest minuta, sa 77,7 postotnih bodova u 2002. na 80,6 postotnih bodova u 2003.. #L# Prema izvješću Europske udruge civilnih zrakoplovnih kompanija (AEA) za 2003. koje rangira zrakoplovne tvrtke članice prema kriteriju točnosti pri polijetanju unutar petnaest minuta Croatia Airlines se sada nalazi na 19. mjestu čime se približila europskom prosjeku u točnosti pri polijetanju unutar 15 minuta koji iznosi 82,2 postotna boda. U današnjem priopćenju CTN-a ističu da je vidljiv kontinuirani rast poboljšanja tog kriterija poslovanja, budući je u 2001. rezultat bio 77,6 postotnih bodova, u 2002. 77,7 postotnih bodova, a lani 80,6. U nacionalnom zračnom prijevozniku ističu da je analiza uzroka kašnjenja pokazala da je u čak 57,7 posto naslijeđenih kašnjenja uzrokovano nepovoljnim vremenskim uvjetima, koja su pak povlačila za sobom kašnjenja u cjelokupnom redovitom i izvanrednom prometu. Jedan od uzroka je i nedovoljna tehnička opremljenost, kao i nedovoljna instrumentalna opremljenost hrvatskih zračnih luka u odnosu na europske. U 15,3 posto slučajeva pak uzroci kašnjenja bili su oni koji se odnose na zračne luke i državne organe, a na koje Croatia Airlines nije mogla utjecati, tvrde u toj kompaniji. U 2,7 posto slučajeva, uzrok kašnjenja pri polijetanju bio je prihvat i otprema putnika, što je u domeni "handling" agenata. (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙