ZAGREB, 12. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CTN) poboljšao je lani svoj rezultat prema kriteriju točnosti polijetanja unutar petnaest minuta, sa 77,7 postotnih bodova u 2002. na 80,6 postotnih
bodova u 2003..
ZAGREB, 12. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zračni prijevoznik
Croatia Airlines (CTN) poboljšao je lani svoj rezultat prema kriteriju
točnosti polijetanja unutar petnaest minuta, sa 77,7 postotnih bodova
u 2002. na 80,6 postotnih bodova u 2003.. #L#
Prema izvješću Europske udruge civilnih zrakoplovnih kompanija (AEA)
za 2003. koje rangira zrakoplovne tvrtke članice prema kriteriju
točnosti pri polijetanju unutar petnaest minuta Croatia Airlines se
sada nalazi na 19. mjestu čime se približila europskom prosjeku u
točnosti pri polijetanju unutar 15 minuta koji iznosi 82,2 postotna
boda.
U današnjem priopćenju CTN-a ističu da je vidljiv kontinuirani rast
poboljšanja tog kriterija poslovanja, budući je u 2001. rezultat bio
77,6 postotnih bodova, u 2002. 77,7 postotnih bodova, a lani 80,6.
U nacionalnom zračnom prijevozniku ističu da je analiza uzroka
kašnjenja pokazala da je u čak 57,7 posto naslijeđenih kašnjenja
uzrokovano nepovoljnim vremenskim uvjetima, koja su pak povlačila za
sobom kašnjenja u cjelokupnom redovitom i izvanrednom prometu. Jedan
od uzroka je i nedovoljna tehnička opremljenost, kao i nedovoljna
instrumentalna opremljenost hrvatskih zračnih luka u odnosu na
europske.
U 15,3 posto slučajeva pak uzroci kašnjenja bili su oni koji se
odnose na zračne luke i državne organe, a na koje Croatia Airlines
nije mogla utjecati, tvrde u toj kompaniji. U 2,7 posto slučajeva,
uzrok kašnjenja pri polijetanju bio je prihvat i otprema putnika, što
je u domeni "handling" agenata.
(Hina) xnz yds