ZAGREB, 4. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zrakoplovni prijevoznik Croatia Airlines (CTN) predstavio je danas u Zračnoj luci Zagreb svoj prvi zrakoplov s novim redizajniranim vizualnim identitetom kompanije, koji je, uz zadržavanje
postojećeg znaka i logotipa, od sada, kako je rečeno, uočljiviji i prepoznatljiviji.
ZAGREB, 4. veljače 2004. (Hina) - Nacionalni zrakoplovni prijevoznik
Croatia Airlines (CTN) predstavio je danas u Zračnoj luci Zagreb svoj
prvi zrakoplov s novim redizajniranim vizualnim identitetom kompanije,
koji je, uz zadržavanje postojećeg znaka i logotipa, od sada, kako je
rečeno, uočljiviji i prepoznatljiviji.#L#
Zrakoplov tipa Airbus A320, imena Dubrovnik, koji je u Zagreb sletio
iz Irske, obojen je u servisu za održavanje zrakoplova - tvrtki
"Shannon Aerospace Ltd." , gdje će, kako su istaknuli predstavnici
CTN-a, u prvoj fazi biti obojan još jedan Airbus te tri ATR
zrakoplova. Hrvatski se zrakoplovi redovito servisiraju upravo u toj
tvrtki.
Novo dizajnersko rješenje, čija je autorica kompanijska dizajnerica
Ivana Ivanković, temelji se na jasnim i jednostavnim oblicima te time
ostaje dosljedno dosadašnjem vizualnom identitetu. Kvadrat, kao
prepoznatljivi simbol hrvatskog nacionalnog identiteta, apliciran je
na rep zrakoplova te stavljen u dinamičnu formu koji, kako je
istaknuto, predstavlja kretanje-putovanje, itaknuto je.
Novim izgledom zrakoplova Croatia Airlines, istaknuto je na susretu s
novinarima, želi naglasiti osnovne kompanijske poruke - kvalitetu,
sigurnost i udobnost na svakom letu, u skladu sa svojim sloganom
"Croatia Airlines, više od udobna leta".
(Hina) xtam ydb