BEČ-ZANIMLJIVOSTI-TURIZAM-Zanimljivosti-Znanost/tehnologija PAR PINGVINA REKLAMIRA AUSTRIJSKI TURIZAM BEČ, 19. siječnja 2004. (Hina/dpa) - - Direktori goleme austrijske turističke industrije osmislili su novu međunarodnu kampanju u
kojoj su se poslužili parom pingvina.
BEČ, 19. siječnja 2004. (Hina/dpa) - - Direktori goleme austrijske
turističke industrije osmislili su novu međunarodnu kampanju u kojoj
su se poslužili parom pingvina.#L#
Turisti-pingvini "Sally" i "Joe" od poliesterske su smole i viši od
metra, a kampanju počinju krajem ovoga mjeseca i početkom veljače.
No umjesto reklamiranja Antarktike, što bi bilo za pretpostaviti, oni
će turiste sviejta pozivati u Austriju.
Direktori pod vodstvom Arthura Oberaschera, šefa tvrtke "Austria
Advertizing" kažu da streme novim horizontima.
Austrija sad ima 117 milijuna noćenja na godinu, što je oko trideset
milijuna turista, gotovo četvero na svakoga od osam miijuna
Austrijanaca. Oberascher se nada da bi se taj broj do 2010. mogao
povećati na 140 milijuna.
U kampanji vrijednoj 6,5 milijuna eura, dvoje pingvina na koncertu, na
obali jezera ili pred planinskom kućicom, privlačit će turiste na
ljetni odmor u Austriji.
Kampanju pod imenom "At last. Austria" (Napokon. Austrija) pratit će
televizija i tiskani mediji u šest zemalja najvažnijih za austrijski
turizam: u Njemačkoj, Italiji, Švicarskoj, Britaniji, Nizozemskoj i
kod kuće u Austriji. Tih šest zemalja zajedno daju 80 posto svih
turista u Austriji, a kampanja će biti oglašavana i dilejm svijeta.
Austrijskom turizmu ide rekordno dobro. U ljeto 2003. u Europom je
zavladao snažan toplinski val i broj noćenja bio je 61,3 milijuna, a
zimu prije toga bio je 56,8 milijuna.
Ohrabreni snažnim snijegom nakon Nove godine, turistički djelatnici
nadaju se da će zimska sezona 2003./04. potući dosadašnje rekorde.
(Hina) vm