Istaknuli su to na današnjoj konferenciji za novinare članovi Uprave DM-a Hrvatska, što je ujedno bio i njihov prvi javni nastup pred domaćim medijima otkako je tvrtka osnovana 1994.
Direktor DM-a Hrvatska Mirko Markužić kazao je i da je u 10 godina ta tvrtka ostvarila više od 3,7 milijardi kuna ukupnog prometa, kao i da ih kontinuirani rast prometa svrstava među najuspješnije tvrtke u sklopu DM koncerna.
Sveukupne investicije u 10 godina u Hrvatskoj iznosile su 230 milijuna kuna, odnosno 25 milijuna kuna u poslovnoj godini 2004/2005 (od 1. listopada do 30. rujna). U prošloj su poslovnoj godini isporučili ukupno 50 milijuna različitih artikala, a mjesečno je u prosjeku kroz njihove prodavaonice prošlo 1,2 milijuna kupaca.
Prodaju oko 9000 artikala, a oko jedne trećine ukupnog asortimana u njihovim prodavaonicama čine hrvatski proizvodi.
Trenutno zapošljavaju gotovo 550 djelatnika, od kojih su 87 posto žene. Prosječna neto plaća je 6.200 kuna, dok su prosječne plaće prodavačica oko 5.200 kuna.
Naglasio je i da u Hrvatskoj taj lanac u segmentu drogerijskih proizvoda (osobna higijena, sredstva za čišćenje, njega beba i papirna konfekcija) ima tržišni udjel od 17 posto.
Za iduću poslovnu godinu planiraju ulaganja od 30 milijuna kuna u proširenje Upravno-distribucijskog centra u Zagrebu, zapošljavanje 50-ak novih djelatnika te otvaranje novih prodavaonica.
Posebnu suradnju planiraju ostvariti i s Trgovačkom školom iz Zagreba u otvaranju novog smjera - drogist koji ne postoji u Hrvatskoj, a nakon četverogodišnjeg srednjoškolskog obrazovanja te bi učenike i zaposlili.
(Hina) xtam yds