Ugovor predviđa prodaju proizvoda tvrtke Potomac u maloprodajnom salonu u centru Tokija, a prodaja će se odvijati i preko internet stranice na japanskom jeziku, rekao je član Uprave Potomca Zlatko Penavić.
Potomac je sklopio ugovor potaknut iznimnim uspjehom u prodaji kravata, marama i drugih proizvoda, tijekom ovogodišnje svjetske izložbe Expo koja je održana u Japanu, kazao je Penavić.
Preko tvrtke Potomac i branda Croata, Japanci i drugi posjetitelji izložbe upoznali su se s hrvatskim porijeklom kravate za koju su pokazali izniman interes, kaže Penavić, a to je potaknulo japanskog poduzetnika Shinjia Arakawu na osnivanje posebne tvrtke koja će se baviti isključivo distribucijom proizvoda branda Croata na japanskom tržištu.
Prema riječima voditeljica izvoza tvrtke Potomac Suzane Skoko, cilj tvrtke u Japanu je otvoriti vlastito maloprodajno mjesto.
Također, Skoko je najavila sklapanje ugovora o ekskluzivnoj distribuciji za Poljsku i Irsku, što bi trebalo biti ostvareno do kraja godine.
Tvrtku Potomac osnovali su 1990. godine poduzetnici Marijan Bušić i Zlatko Penavić, a prvi butik otvorili su godinu kasnije u Zagrebu. Danas uz hrvatsko tržište, Potomac posluje u Australiji, Bosni i Hercegovini, Francuskoj, Irskoj, Japanu, Makedoniji, Njemačkoj, Peruu, SAD-u, Švedskoj, Španjolskoj i Turskoj.
Tvrtka ima vlastitu proizvodnju u kojoj je zaposleno 50 radnika, većinom u mjestu Davor u novogradiškoj Posavini. Godišnje proizvodi 150 tisuća komada kravata i drugih proizvoda od svile.
(Hina) xduk yds