FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Osječki prijevoznici o starosti teretnih vozila; najavili i moguće prosvjede

OSIJEK,12. lipnja(Hina) - Sekcija autoprijevoznika osječkog Udruženjaobrtnika izrazila je danas nezadovoljstvo najavama da će se iz prometaisključivati teretna vozila starija od 18 godina, najavljujući imogućnost javnih prosvjeda blokadom prometnica.
OSIJEK,12. lipnja(Hina) - Sekcija autoprijevoznika osječkog Udruženja obrtnika izrazila je danas nezadovoljstvo najavama da će se iz prometa isključivati teretna vozila starija od 18 godina, najavljujući i mogućnost javnih prosvjeda blokadom prometnica.

Dopredsjednik Sekcije Zlatko Stipić ocijenio je na konferenciji za novinare da takve odredbe izravno pogađaju prijevoznike i njihove djelatnike, posebice na osječkom području na kojem je, tvrdi, takvih vozila 53 posto.

"Ne vodi se računa o tržišnoj vrijednosti takvih vozila, niti nam se daje alternativa, a nalazimo se u Županiji opustošenoj ratom, s posrnulim gospodarstvom i velikim troškovima poslovanja", ocijenio je Stipić.

Tajnik osječkog Udruženja obrtnika Zvonko Digula smatra da bi isključenjem takvih vozila iz prometa dovelo do poremećaja u prijevozu te da je upitno i kamo odlagati takva vozila.

Kaže da prijevoznici kontaktiraju s ostalim prijevoznicima u Hrvatskoj te da su spremni, ne samo organizirati prosvjedne vožnje, već i blokade prometnica, kazao je Digula.

Prosječna starost teretnih vozila u Hrvatskoj je preko 11 godina, autobusa preko 13 godina, dok je samo 28 posto voznog parka mlađe od 10 godina i s takvim voznim parkom hrvatski prijevoznici će teško moći izdržati konkurenciju kad se otvori to tržište prijevoznicima iz EU, kazao je nedavno državni tajnik za promet i veze Dražen Breglec.

Odredbom o minimalnoj starosti vozila u Zakonu o prijevozu u cestovnom prijevozu se na to htjelo upozoriti prijevoznike. Ta će odredba pomoći i da se s cesta "uklone" vozila od 15 i 20 godina starosti, ustvrdio je Breglec i dodao da je u Hrvatskoj trenutno 106.072 teretnih vozila ukupne bruto mase teže od 3,5 tona, te oko 4.900 autobusa.

Tada je najavljeno da bi od postojećih poduzetničkih kredita jedna linija kredita bila namijenjena prijevoznicima za obnavljanje voznog parka koja bi za jedan do dva posto bila povoljnija od postojećih kreditnih aranžmana. Sredstva za to osigurala bi se iz državnog proračuna.

(Hina) xivuc ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙