FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Zrakoplovni prijevoznici žele povećani broj putnika pretočiti u veći profit

TOKIO, 30. svibnja 2005. (Hina/AFP) - Zrakoplovni prijevoznici okupilisu se u ponedjeljak na dvodnevnom sastanku u okviru Međunarodnogudruženja zrakoplovnih prijevoznika (IATA) u Tokiju kako biraspravljali o tome kako pretočiti veći broj putnika u veću dobit.
TOKIO, 30. svibnja 2005. (Hina/AFP) - Zrakoplovni prijevoznici okupili su se u ponedjeljak na dvodnevnom sastanku u okviru Međunarodnog udruženja zrakoplovnih prijevoznika (IATA) u Tokiju kako bi raspravljali o tome kako pretočiti veći broj putnika u veću dobit.

Prijevoznici udruženi u IATA-i pokrivaju 95 posto zračnog prijevoza a na sastanku u Tokiju zatražit će od vlada da učine zračni prijevoz učinkovitijim i manje skupim za prijevoznike.

Očekuje se da će IATA na početku sastanka ustvrditi da će gubici zrakoplovnih prijevoznika u 2005. premašiti aktualnu prognozu od 5,5 milijardi dolara, kazao je izvršni direktor udruženja Giovanni Bisignani. Prošle godine njihovi su gubici dosegnuli 4,8 milijardi dolara.

IATA istodobno bilježi rast broja putnika u prva četiri mjeseca 2005. za 8,7 posto.

"Situacija je jako teška", zaključio je Bisignani dodajući da je "najveći izazov za prijevoznike kako pretočiti rast prometa u profitabilnost".

Izaslanici 265 kompanija raspravljat će na tokijskom skupu o metodama smanjenja troškova koji su porasli zbog visoke razine cijena goriva. IATA procjenjuje da svako poskupljenje barela nafte za jedan dolar podrazumijeva gubitak još jedne milijarde dolara za prijevoznike.

Prošle je godine udruženje već pokrenulo veliki projekt smanjenja troškova uglavnom kroz tehnološke inovacije kao što je zamjena papirnatih karata elektronskima do 2007., koja bi prijevoznicima trebala uštedjeti tri milijarde dolara godišnje, te razvoj sustava identifikacije prtljage koji bi se temeljio na radijskim frekvencijama.

U 2004. kompanije su uštedjele milijardu dolara i na troškovima goriva, povećavši efikasnost svojih ruta. "Prijevoznici su učinili puno toga. No, nismo previše zadovoljni vladama jer je u mnogim dijelovima svijeta zračni prijevoz neefikasan", zaključio je Bisignani.

Tako izostanak "jedinstvenog neba" u Europi, gdje je zračni prostor podijeljen među državama, stoji prijevoznike 4,4 milijarde dolara zbog komplikacija u prijevozu i zakašnjenja.

U ožujku 2004. stupila su na snagu četiri nova propisa o integraciji europskog zračnog prostora ali nije određen rok za primjenu načela "jedinstvenog neba" u praksi.

"Vlade su ukinule regulativu za našu industriju ali još moraju ukinuti monopol servisnih službi" zaključio je direktor IATA-e u osvrtu na zračne luke i kontrole zračnog prijevoza.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙