FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

easyJet uvodi samoposluživanje pri 'čekiranju' u zračnim lukama

ŽENEVA, 26. siječnja 2005. (Hina/AFP) - Diskontni zrakoplovniprijevoznik easyJet nada se uvesti u zračne luke diljem Europesamoposlugu na šalterima za prijavu putnika ako se pokaže uspješnommetoda uštede na vremenu koja će biti testirana u Ženevi, njegovojdestinaciji s najviše prometa tijekom zime.
ŽENEVA, 26. siječnja 2005. (Hina/AFP) - Diskontni zrakoplovni prijevoznik easyJet nada se uvesti u zračne luke diljem Europe samoposlugu na šalterima za prijavu putnika ako se pokaže uspješnom metoda uštede na vremenu koja će biti testirana u Ženevi, njegovoj destinaciji s najviše prometa tijekom zime.

"Cilj je sve više taj sustav uspostaviti u zračnim lukama", kazao je Jean-Marc Thevenaz, direktor easyJeta Švicarska, istaknuvši da to skraćuje vrijeme koje putnici potroše na 'čekiranje' za otprilike 50 posto, a smanjit će se i troškovi.

Berlin ili Basel bit će vjerojatno sljedeće zračne luke u kojima taj britanskih diskontni prijevoznik planira uvesti ovaj model samoposluge. "Želimo ga postaviti svugdje", izjavio je Thevenaz.

Prepoznatljivi narančasti kiosci, u obliku slot-mašina u centrima za igru, omogućuju easyJetu da istodobno prijavi više putnika na većem broju letova. Odsada će putnici koji koriste usluge te kompanije iz Ženeve morati ili gurnuti kreditnu karticu u jednu od nekoliko novih uređaja postavljenih u prostoru zračne luke ili će unijeti broj rezervacije ili svoje ime kako bi dobili kartu za ukrcaj.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙