U priopćenju stoji da je Jadrolinija još 1997. bila protiv izgradnje trajektnog pristaništa u luci Rogač te da je predlagala drugu lokaciju za pristanište koja nije prihvaćena.
"Nakon izgradnje neodgovarajućeg pristaništa Jadrolinija je u promet za Šoltu uključila trajekt većeg kapaciteta, ali se potvrdila pretpostavka da u zimskim uvjetima ni veći trajekti neće moći pristajati u tu luku, odnosno sigurno ukrcati i iskrcati putnike i vozila."
U nastavku se navodi da Jadrolinija čini sve napore, ali da problem povezivanja otoka Šolte s kopnom ta tvrtka ne može riješiti te da rad u otežanim uvjetima znatno poskupljuje njezine usluge.
Predstavnici Jadrolinije još su 2003. na sastanku u Lučkoj upravi Splitsko-dalmatinske županije predlagali osposobljavanje pristaništa u luci Nečujam, što predstavnici Šolte nisu prihvatili, stoji u priopćenju.
Sada je ponuđeno rješenje da se u luci Rogač naprave izmjene koje bi omogućile bolje uvjete za pristajanje trajekata, ali bi takvo rješenje moglo samo ublažiti, ali ne i riješiti problem u cijelosti, posebice jer nisu prihvaćeni svi prijedlozi struke, navode iz Jadrolinije.
U nastavku stoji da za kašnjenje trajekta "Lošinjanka", koji je iz Splita za Rogač trebao isploviti u srijedu, 19. siječnja ove godine, nisu odgovorni pomorci Jadrolinije, jer da su poštovali pravila struke i sigurnosti plovidbe te odbili ukrcati dva teška teretna vozila s teretom koji nije bio propisno osiguran.
U priopćenju je istaknuto da je ono potaknuto napisima u Slobodnoj Dalmaciji, odnosno "medijskom kampanjom koju predstavnici otoka Šolte vode prema Jadroliniji putem Slobodne Dalmacije".