FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-DRUŠTVO

zahvatila Ameriku Naslov: Amerikanci sve više vjeruju zvijezdama Podnaslov: "Bila sam ponešto deprimirana i gledajući televiziju naletjela sam na taj program. Odlučila sam probati i ono što mi je rekla bilo je toliko nevjerojatno da više nisam mogla spustiti slušalicu". Piše: Nicole DESHAYES, AFP WASHINGTON - Amerikanci sve više vjeruju zvijezdama, ako je suditi po rastućem uspjehu izravnih linija s astrolozima ili medijima, koji ističu svoj talent u reklamnim spotovima obilno emitiranim navečer na kablovskoj televiziji. Crna pjevačica Dionne Warwick, koja je pokrenula tu modu prije gotovo četiri godine, a koju su uskoro slijedile druge slavne osobe kao La Toya Jackson ili Jackie Stallone (Sylvesterova majka), ima podršku javnosti. Njezin reklamni spot od pola sata pod naslovom "Psychic Friends Network" (mreža prijatelja medija) koji se emitira više od stotinjak puta tjedno, i to mjesecima, imao je za posljedicu više od milijun telefonskih poziva u nešto više od dvije godine. S 3,99 dolara po minuti za razgovore koji rijetko traju manje od desetak minuta, ubrzo se dosiže 40 milijuna dolara, što opravdava mjesečni reklamni proračun veći od 2 milijuna dolara za samo tu emisiju. Na samom početku spota Dionne Warwick predstavlja medij Lindu Georgian koja objašnjava gledateljima prirodu svojih nadnaravnih moći. Nekoliko osoba koje su zatražile njezine usluge potom iznose svoja svjedočanstva. "Bila sam ponešto deprimirana i gledajući televiziju naletjela sam na taj program. Odlučila sam probati i ono što mi je rekla bilo je toliko nevjerojatno da više nisam mogla spustiti slušalicu", priča Debra. Šest drugih sličnih reklamnih emisija - čiji proračun oscilira između 25.000 i 30.000 dolara - redovito se emitira na američkim ekranima navodeći ljude da nazovu posebnu liniju. "Drugi spotovi dolaze i odlaze, mnogo ljudi pokušava ali to ne uspijeva svakome", objasnila je gospođa Clare Kogler, predsjednica udruge Jordan Whitney, zadužena da dobro pregleda sve reklamne televizijske spotove. Onaj Dionne Warwick "je dobar show". "Rade dobar posao i jako pomažu ljudima, to je bolje nego razgovor s psihologom", tvrdi ona. Naglašava, međutim, da je cilj tih telefonskih razgovora "samo razonoditi", kako na to diskretno ukazuje televizijska reklama toliko sitnim slovima da su gotovo nečitka. Međunaslov: Diskrecija zajamčena Prema statističkim podacima dobivenim u centru za marketing, od ožujka do prosinca 1993. godine, oko 325.000 osoba mjesečno zvalo je te posebne linije, 15.000 njih već stalne mušterije. Diskrecija je međutim potpuna oko njihovog spola i dobi ili društvenog statusa. Publiku tih reklamnih spotova međutim velikim dijelom čine žene od 35 do 55 godina. "Ljudi misle da je to prava služba za njih, u protivnom to ne bi išlo dalje, tvrdi Koglerova. To nije mišljenje Debre Lynch, astrologa s istočne obale koja te telefonske konzultacije smatra "opasnim". Osobe koje preuzimaju te pozive "ne razumiju uvijek potrebe klijenata", ocjenjuje ona. "Kako možete napraviti egzaktnu dijagnozu u tako malo vremena", čudi se ona. No za Koglerovu, ljudi "savršeno dobro znaju što rade". Ona objašnjava da u SAD, pretplatnik koji tvrdi da ga je iznenadilo trajanje telefonskog razgovora tog tipa može zatražiti od svoje telefonske kompanije da izdvoji taj iznos iz računa. To je moguće samo jednom, "ali to je dobra garancija", tvrdi ona. Tako oni koji ponovno zovu to čine potpuno svjesno. (Hina) bnš bnš 040726 MET dec 94 040726 MET dec 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙