FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-MODA

Nadnaslov:SAD:Levi Strauss pokreće revoluciju u prodaji odjeće Naslov: Traperice po mjeri preko računala Podnaslov:Mjere klijentkinje uzete su u centru za narudžbe i pretvorene u informatički kod. Skica hlača pojavljuje se na ekranu računala i prilagođava se ovisno o želji mušterije koja bira i boju, konačni oblik, itd. Ovaj novi sustav prodaje mogao bi značiti pravu revoluciju u trgovanju odjećom, kraj naslagama neprodane robe ili pak rasprodajama. NEW YORK (AFP) - Čuveni proizvođač jeansa Levi Strauss odlučio je otvoriti 18. studenoga u New Yorku prodajno mjesto namijenjeno u prvo vrijeme ženskoj klijenteli koja će moći naručivati jeans po mjeri preko računala. Taj novi proizvod iskušavan je uspješno osam mjeseci u Cincinnatiju (Ohio). Mjere klijentkinje uzete su u centru za narudžbe i pretvorene u informatički kod. Skica hlača pojavljuje se na ekranu računala i prilagođava se ovisno o želji mušterije koja bira i boju, konačni oblik, itd. Bon informatičke narudžbe s izabranim referencama šalje se tvornici gdje se hlače izrađuju. Klijentkinja može podignuti hlače u svom dućanu Levi's dva do tri tjedna kasnije ili zatražiti dostavu u kuću. Takve traperice namijenjene su za sada ženama, posebno onima koje ne mogu naći željene hlače unutar standardnih brojeva te onima koje sistematski isprobavaju sve nove proizvode. Ipak, muški kupci koji budu inzistirali, moći će naručiti "Levi's personnal pair jeans", kazao je direktor za odnose s javnošću te tvrtke Sean Fitzgerald. Dva druga centra za narudžbu hlača po mjeri trebala bi se otvoriti u SAD prije kraja godine. Dvanaest vlastitih trgovina, koliko posjeduje Levi Strauss u SAD, ponudit će tu inovaciju prije kraja 1995. godine. Nikakva odluka nije do danas donesena oko izvoza tog proizvoda u Europu ili Aziju, koje međutim predstavljaju važna izvozna tržišta za Levi Strauss. Traperice po mjeri preko računala koštaju oko 10 dolara više od standardnih traperica. Zasada Levi Strauss, koji nije želio objaviti koliko je traperica "a la carte" već prodala njegova trgovina u Cincinnatiju, želi polako razviti taj postupak "u vlastitim trgovinama Levi's-a". "Trebamo vremena za osposobljavanje našeg osoblja", objašnjava Fitzgerald. No, taj sustav koji je izradio i patentirao inženjer korejskog podrijetla iz Massachusettsa, Sung Park, mogao bi značiti pravu revolucije u trgovanju odjećom. Moglo bi to predstavljati kraj naslaga robe za trgovce na malo što bi smanjilo troškove, također i kraj rasprodaja ili pak novi tip distribucije, smatra jedan financijski analitičar. (Hina) bnš br 171058 MET nov 94 171058 MET nov 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙