FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-IZBORI

Nadnaslov:Rekordno skupa senatorska kampanja pred skore američke izbore Naslov: 27 milijuna dolara za mjesto senatora Podnaslov:U izbornim kampanjama za skore izbore kojima će se promijeniti sastav Predstavničkog doma i trećine Senata okreću se visoki dolarski iznosi, a rekord - postavljen u senatorskoj kampanji prije 10 godina u Južnoj Karolini - srušen je ovih dana u Kaliforniji, s ukupnim iznosom od 27 milijuna dolara. Piše: Francois ROBERT, AFP LOS ANGELES - Senatorska kampanja u Kaliforniji, koja suprostavlja republikanca Mikea Huffingtona demokratskoj predstavnici kojoj istječe mandat Dianne Feinstein, koštala je do sada 27 milijuna dolara što je rekord za mjesto senatora u Sjedinjenim Državama. Uz potrošenih 27 milijuna dolara, dok preostaje još tri tjedna kampanje prije izbora 8. studenog, dva kandidata su potukla rekord kojeg su do sada držali senator Jesse Helms i njegov protivnik Hervey Gantt čije su kampanje koštale 25,9 milijuna dolara prije deset godina u Južnoj Karolini. Američki birači naći će se na biralištima 8. studenog kako bi obnovili sva mjesta u Predstavničkom domu i trećinu Senata. Republikanac, izabran 1992. godine u Predstavnički dom, i milijunaš Mike Huffington (47) sam financira svoju kampanju od osobnog imutka procijenjenog na 75 milijuna dolara i namjerava isplatiti ukupno oko 18 milijuna dolara. Nasuprot njega Dianne Feinstein (61), bivša gradonačelnica San Francisca i supruga bankara, potrošila je već 9,1 milijuna dolara, od čega je 1 milijun s njezina vlastitog računa. Huffington koji je "autsajder" u utrci "nema izbora do trošenja svog vlastitog novca za kampanju protiv branitelja naslova", objašnjava glasnogovornica Republikanske stranke, Jennifer Grossman, naglašavajući da "skupo košta" biti konkurentan u tako velikoj državi s tako brojnim stanovništvom poput Kalifornije. Izabran 1992. godine kako bi prestavljao bogati okrug Santa Barbare u Predstavničkom domu, Huffington je ostao gotovo nepoznat i dvije godine nakon svog mandata. Rođen u Dallasu (Texas) živio je do 1991. godine u toj južnoj državi gdje se obogatio u industriji nafte. Međunaslov: Kampanja uz skupe audiovizualne poruke Visoki troškovi ove senatorske kampanje objašnjavaju se prije svega znatnom pribjegavanju audiovizuelnim sredstavima. U pokušaju da se razlikuju, dva su tabora potrošila i do milijun dolara tjedno za televizijske poruke, najčešće "negativne". Dianne Feinstein je tako putem svojih poruka napadala vjerodostojnost teksaškog milijunaša, posebno mu predbacujući da pokušava milijunima "kupiti" izbore. Huffington pak pokušava igrati na strah birača pred porastom kriminala i na zabrinutost ljudi od potajne imigracije. Poruke republikanskog kandidata, često objavljivane u vrlo slušano vrijeme, podsjećaju da je gospođa Feinstein glasovala za suce "vrlo blage" prema kriminalcima i da je osnovala jedno "utočište" za prognanike iz Salvadora dok je bila gradonačelnica San Francisca. Znatna sredstava koje je uložio Huffington izgleda da donose rezultate: prema najnovijem ispitivanju javnog mnijenja, objavljenom ovih dana, senator kojem istječe mandat, a do sada je imao veliku prednost, ima samo sedam bodova više nego njegov protivnik. "Ipak smo zabrinuti takvim obiljem povjerenja, jer čak i naši pristaše smatraju ga (Huffingtona) nevažnim protivnikom", zabrinjava se Kam Kuwata, voditeljica kampanje Dianne Feinstein. K tome, u blagajni senatora kojemu istječe mandat ostalo je samo 218.000 dolara tri tjedna prije izbora. (Hina) tm br 241147 MET oct 94 241147 MET oct 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙