FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KVALITETA U MARKETINGU

PULA, 21. listopada (Hina) - "Marketing je rođen u Americi, no najbrže i najtemeljitije su ga usvojili Japanci. Pravilnim pristupom marketinškim metodama, japanski gospodarstvenici su uspjeli i uspijevaju osvajati svjetsko tržište", kazao je na današnjem predavanju u Gospodarskoj komori Istre Paolo Redivo, vodeći menadžer talijanske tvrtke "Contop" iz Milana. On je okupljenim istarskim komercijalistima i menadžerima govorio o tajnama uspješnog marketinškog, a onda uopće gospodarsko-tržišnog djelovanja. Bilo je riječi o tome da marketing nije samo umijeće prodaje proizvoda, pronalazak tržišta i kupaca, već osebujni način djelovanja s ciljem da se grupacije kupaca zadrže što dulje razdoblje. U tom procesu, među ostalim, najbitnija je kvaliteta proizvoda po već utemeljenim svjetskim načelima i certifikatima ISO 9000. (Hina) bbm dd 211806 MET oct 94 211806 MET oct 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙