PULA, 21. listopada (Hina) - "Marketing je rođen u Americi, no najbrže
i najtemeljitije su ga usvojili Japanci. Pravilnim pristupom
marketinškim metodama, japanski gospodarstvenici su uspjeli i
uspijevaju osvajati svjetsko tržište", kazao je na današnjem
predavanju u Gospodarskoj komori Istre Paolo Redivo, vodeći menadžer
talijanske tvrtke "Contop" iz Milana.
On je okupljenim istarskim komercijalistima i menadžerima govorio o
tajnama uspješnog marketinškog, a onda uopće gospodarsko-tržišnog
djelovanja. Bilo je riječi o tome da marketing nije samo umijeće
prodaje proizvoda, pronalazak tržišta i kupaca, već osebujni način
djelovanja s ciljem da se grupacije kupaca zadrže što dulje razdoblje.
U tom procesu, među ostalim, najbitnija je kvaliteta proizvoda po već
utemeljenim svjetskim načelima i certifikatima ISO 9000.
(Hina) bbm dd
211806 MET oct 94
211806 MET oct 94
Glavina pozvao građane da se u ponedjeljak pridruže dočeku i slavlju za rukometaše
Trump rekao da je helikopter Black Hawk letio previsoko
Najava događaja - sport - za subotu, 1. veljače
Tjedna najava događaja - sport - od 1. do 7. veljače
SKV: Hrvatska u 15,30 sati
SKV: Svijet u 15,30 sati
Triler "Frka" od 6. veljače u kinima širom zemlje
Šušnjar pozvao trgovce da cijene proizvoda budu i niže od onih koje je odredila Vlada
Svjetska premijera filma "Fiume o morte!" na festivalu u Rotterdamu
Dva nova izdanja nakladnika Vuković & Runjić