FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA SAD-RUSIJA-COLA

Nadnaslov:Novim ulaganjima Coca-Cola namjerava osigurati veće prisustvo u Rusiji Naslov: Coca-Cola osvaja rusko tržište Podnaslov:Najveći američki proizvođač bezalkoholnih pića najavio je ovih dana nova ulaganja u vrijednosti od 100 milijuna dolara u sljedeće tri godine u pogone u Rusiji, s namjerom da proširi svoj, unatoč rastu, još uvijek skromni udio na ruskom tržištu. NEW YORK (AFP) - Coca-Cola, najveći američki proizvođač bezalkoholnih pića, namjerava uložiti u tri sljedeće godine 100 milijuna dolara više u Rusiju gdje tržištem dominira Pepsico, prenosi ovih dana New York Times najavu proizvođača objavljenu povodom posjete predsjednika Jeljcina SAD-u. Coca-Cola je nedavno uložila 140 milijuna dolara u Rusiji za flaširanje i distribuciju. Na tih dodatnih 100 milijuna, oko 30 će biti uloženo do polovice 1995. godine, u cilju proširenja jedne tvornice za flaširanje u Moskvi, otvorene u travnju. Modernizacija sedam do osam tvornica na jugu i istoku Rusije zahtijevat će 40 milijuna dolara u tri sljedeće godine. Napokon, dva partnera Coca-Cole, Levantis Group koji već flašira Coca-Colu u Grčkoj, Bugarskoj i Rumunjskoj, te EFES, turski proizvođač piva, uložit će 30 milijuna dolara. Coca-Cola ima mali ali rastući dio tržišta u Rusiji. E. Neville Isdall, generalni direktor Coca-Cole, predviđa da će brutto-promet kompanije u Rusiji, koji je protekle godine iznosio dva puta više nego 1991. godine, biti udvostručen do 1995. godine. Isdall ocjenjuje da bi ulaganja Coca-Cole u Rusiji trebala postati isplativa do 1996. ili 1997. godine, ali je odbio iznijeti vrijednost prodaje zbog konkurencije Pepsica. Međunaslov: Slabo prisustvo u Rusiji, istočnoj Europi i Indiji Polly Howes, predstavnik za novinstvo Coca-Cole, kazao je da su oko 200 milijuna dolara proizvoda kompanije prodali trgovci na malo u Rusiji prošle godine, ali ta brojka ne odražava sveukupni prihod kompanije. Prodaja Pepsica, prisutnog u Rusiji skoro 30 godina prije Coca-Cole, dvostruko je veća, prema procjenama. Prodaja stranih alkoholnih pića predstavlja oko 10% prodaje tog sektora u Rusiji. Stručnjaci ocjenjuju da Coca-Cola mora ulagati u inozemstvo kako bi izbjegla smanjenje svoje stope rasta. Godine 1993. oko 80% od 3,1 milijardi dolara prihoda od eksploatacije zabilježeno je u inozemstvu, ali samo 152 milijuna (4%) zarađeno je u Rusiji, istočnoj Europi i Indiji. Coca je zabilježila u drugom tromjesečju 1994. godine porast od 12% netto-prihoda u odnosu na isto razdoblje 1993. godine, na 758 milijuna dolara. Isdall ocjenjuje da će nova ulaganja kompanije omogućiti osnivanje 1.000 do 1.500 radnih mjesta, pored 3.000 osoba, većinom ruskih državljana, koji već rade za Coca-Colu u Rusiji. (Hina) bnš br 291124 MET sep 94 29HHMM MET sep 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙