FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VJESNIK: "RASPISATI JAVNI ZAJAM - NAJKASNIJE DO PROLJEĆA!"

$ ZAGREB, 29. prosinca (Hina) - "Još iz studentskih dana pamtim jedan surovi vic, kojega se radnja odvija u Hrvatskoj, negdje sredinom 1972. godine, na nekom od učestalih partijskih sastanaka, tada jedine političke stranke. Nakon uvodnog izlaganja o trenutačnoj političkoj situaciji u zemlji i svijetu, drug sekretar upita prisutne imaju li kakvih pitanja. Javi se drug Mate i reče da ima samo dva pitanja: prvo, što je s drugaricom Savkom i drugom Mikom, i drugo, gdje su nestale pare za auto-cestu Zagreb-Split. Sekretar mu odgovori da su pitanja prava, te daje kratku stanku, nakon koje će sastanak biti nastavljen. Poslije podulje stanke sekretar otvara raspravu o uvodnom izlaganju, a javlja se drug Jere. Kaže, ima tri pitanja: prvo, što je s drugaricom Savkom i drugom Mikom, drugo, gdje su nestale pare za auto-cestu Zagreb-Split, i treće, gdje je drug Mate", piše Ivo jakovljević u uvodu 'Analize' i potom pojašnjava čemu prisjećanje na taj vic.
$ ZAGREB, 29. prosinca (Hina) - "Još iz studentskih dana pamtim jedan surovi vic, kojega se radnja odvija u Hrvatskoj, negdje sredinom 1972. godine, na nekom od učestalih partijskih sastanaka, tada jedine političke stranke. Nakon uvodnog izlaganja o trenutačnoj političkoj situaciji u zemlji i svijetu, drug sekretar upita prisutne imaju li kakvih pitanja. Javi se drug Mate i reče da ima samo dva pitanja: prvo, što je s drugaricom Savkom i drugom Mikom, i drugo, gdje su nestale pare za auto-cestu Zagreb-Split. Sekretar mu odgovori da su pitanja prava, te daje kratku stanku, nakon koje će sastanak biti nastavljen. Poslije podulje stanke sekretar otvara raspravu o uvodnom izlaganju, a javlja se drug Jere. Kaže, ima tri pitanja: prvo, što je s drugaricom Savkom i drugom Mikom, drugo, gdje su nestale pare za auto-cestu Zagreb-Split, i treće, gdje je drug Mate", piše Ivo jakovljević u uvodu 'Analize' i potom pojašnjava čemu prisjećanje na taj vic. #L# "Tri su povoda za to: prvi, medijski prigušeno, ali strategijsko izuzetno važno posljednje zasjedanje Vijeća obrane i nacionalne sigurnosti o izboru glavnih cestovnih pravaca i infrastrukturnih ulaganja, kojim je pravac Zagreb-Split, kao suvremena autocesta s prolazom kroz prostor Federacije BiH, zamišljen kao prioritetni prometni objekt. Drugi je - prvi krug briselskih razgovora predstavnika 40 zemalja - potencijalnih ulagača u poslijeratnu obnovu Bosne i Hercegovine, koji je zaključen najavom iduće, mnogo konkretnije sjednice u ožujku 1996. godine, te dvojbom: treba li u veliki projekt obnove uključiti i Hrvatsku ili ne. I treće, tek objavljeni dokument Europske unije o razvoju prometne mreže do 2010. godine, kojeg se ovih dana dokopala briselska dopisnica splitske 'Slobodne Dalmacije', i kojim se Hrvatska 'trpa u geto', 'zaobilazi bar do 2010. godine, tretira 'zonom sumraka' i tome slično, bar na tom papiru", piše Jakovljević. Procjenjujući kako si Hrvatska u takvoj situaciji može pomoći, odnosno kakve poteze treba povućihrvatska vlast, Jakovljević na kraju piše: "Najaviti ili čak raspisati javni zajam za sufinanciranje životno važnog cestovnog pravca Zagreb-Split, držeći se maksime da, u ovom slučaju drugi put, i Bog pomaže! Jer, tko sebi ne zna pomoći (a u ovom slučaju doista može), taj ni drugom neće biti zanimljiv kao neki partner. Tko sebi pomogne, i to bar u duljini od prvih sto kilometara jedne važne suvremene ceste, tome će najvjerojatnije pomoći i sve vodeće svjetske financijske ustanove i (još nepostojeći) konzorciji. Ima li na hrvatskom prostoru i jednog investicijskog projekta koji svojim multiplikativnim učincima može konkurirati autocesti Zagreb-Split? Nema! Ima li i jednog financijskog programa u ime kojeg bi hrvatsko iseljeništvo, hrvatski građani i tvrtke masovno uložili svoj kapitalm, i onaj iz domaćih banaka, onaj 'sa strane', ovdje i sada? Nema, tvrdim s najvećom sigurnošću! Jer, slučaj sa zajmom iz 1971. godine se, valjda, više nikad neće ponoviti! Ima li u Hrvatskoj i jednog projekta iza kojeg bi država mogla stati cijelim svojim autoritetom, kao što je projekt autoceste Zagreb-Split, sa svim njegovim zaobilaznicama i odvojcima". (...) (Hina) dp sp 290831 MET dec 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙