FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAKIT U RUSIJI IMA BRILJANTNU BUDUĆNOST

MOSKVA, 6. listopada (Hina/AFP) - Zlatarnice se otvaraju u bogatim četvrtima Moskve, De Beers kreće s prvom reklamnom kampanjom, srednji stalež hrli u zlatarske radnje, dok bogati kupuju Cartiera: tržište nakita u punoj je ekspanziji u Rusiji.
MOSKVA, 6. listopada (Hina/AFP) - Zlatarnice se otvaraju u bogatim četvrtima Moskve, De Beers kreće s prvom reklamnom kampanjom, srednji stalež hrli u zlatarske radnje, dok bogati kupuju Cartiera: tržište nakita u punoj je ekspanziji u Rusiji. #L# Dijamant "simbol ljubavi", "osjećaj vječnosti"... Nakon Zapada, reklama De Beers preplavit će ruske medije i novine. Investicija od nekoliko milijuna dolara radi osvajanja srednjeg staleža, potencijalno najvećeg tržišta za briljante, prema mišljenju multnacionalne kompanije. "Usmjereni smo na mlade neudate i udate žene, zaposlene ili domaćice. Rusija ima staru kulturu nakita, veliko pučanstvo, gospodarske perspektive a unazad nekoliko godina potrošnja brzo raste", izjavio je Ray Clark, direktor De Beersa u Moskvi, na konferenciji za novinstvo. "Unazad godinu ili dvije 'prosječno bogati Rusi' predstavljaju većinu klijentele. Kupuju više nakita i češće, i ne oklijevaju potrošiti 300 dolara nekoliko puta godišnje", tvrdi Dimitrij Volodin koji je prije tri godine otvorio zlatarnu u Volgogradu, došavši u Moskvu povodom trećeg međunarodnog salona draguljarstva. "Rusi su uvijek voljeli nositi nakit, to je dio njihove tradicije". Salon koji u parku Sokolniki okuplja oko 150 izlagača iz Rusije, bivšeg SSSR-a i zapadnih zemalja, privlači na tisuće posjetitelja. Na ulazu u salon, policajci i oružani čuvari čuvaju zgradu i lijepe limuzine. Druga meta zlatara su novopečeni bogataši: "Predstavljaju 15% pučanstva i ljubitelji su vrlo lijepog nakita. U Parizu, Londonu i New Yorku troše nekoliko tisuća dolara za kupnju Cartiera ili Tiffanya", tvrdi Lev Karp, kanadski poslovni čovjek koji izlaže za tvrtku Novi International. Znaju što žele, naglašava on, više vole crveno zlato od žutog ili srebra, dijamant dolazi ispred smaragda a rubin nije na cijeni. Prsten optočen dragim kamenjem najtraženiji je, ispred narukvice i ogrlice. "Bili jako bogati ili ne, imaju stila i uvijek više vole pravu vrijednost, bez obzira na cijenu". "Rusija ima veliki potencijal ali njezino tržište nije dovoljno razvijeno. Godine 1994. prodaja nakita optočenog dijamantima iznosila je 70 milijuna dolara. Za dvije ili tri godine trebala bi iznositi 2 ili 3 milijarde dolara", kaže Lev Karp. David Keeth, jedan od direktora marketinga De Beers, ističe filozofski: "Treba uvijek misliti na to da je ljudima potreban poticaj za kupovinu lijepih ali beskorisnih briljanata". (Hina) bnš bnš 060817 MET oct 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙