FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OD 1. SRPNJA CENTRALIZIRANA PRIJAVA KVARA POKRETNOG RADIO-TELEFONA

ZAGREB, 30. lipnja (Hina) - Kako bi se pretplatnicima pokretnog radio-telefona olakšala prijava i otklanjanje kvara, Hrvatska pošta i telekomunikacije od 1. srpnja 1995. uvodi centraliziranu službu prijave kvara pokretnog radio-telefona - "978". Kako je danas priopoćeno iz HPT-a, pretplatnici pokretne radio-telefonske mreže koriste pokretne radiotelefone raznih proizvođača, a često ne znaju koji je ovlašteni servis za otklanjanje kvara. Osim toga, vrlo su česte prijave kvara koje to u stvari nisu, već se radi o iskopčanju ili blokadi pretplatnika zbog neplaćanja računa, o nepravilnom rukovanju uređajem i slično. Uvođenjem centralizirane službe omogućit će se pretplatnicima da pozivom na telefonski broj "978" u neposrednom kontaktu saznaju pravi razlog neispravnosti svojeg uređaja. Ako se radi o kvaru pokretnog radio-telefona, služba "978" priopćava pretplatniku broj telefona najbližeg ovlaštenog servisa kojem se treba obratiti kako bi otklonio kvar na uređaju. Za uređaje tipa 'Benefon' i 'Maxon Cherryphon' ovlašteni serviser je HPT, odnosno telekomunikacijski centri prema mjestu stonovanja pretplatnika, za 'Dancall' je ovlašteni servis "Mobis elektronik", dok je za 'Cetelco' ovlašteni servis RIZ-Profesionalna elektronika, navodi se u priopćenju HPT-a. (Hina) db vkn 301546 MET jun 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙