FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VEĆI UDIO OPEL/VAUXHALLA NA TRŽIŠTU ZAPADNE EUROPE

BEČ, 22. travnja (Hina) - Ukupni udio poznate automobilske tvrtke Opel/Vauxhall na zapadnoeuropskom tržištu u travnju ove godine bio je 13 posto, za 1,1 posto viši nego u istom mjesecu godine 1994. - ističe se u izvještaju Odjela za odnose s javnošću za Srednju i Istočnu Europu kompanije, sa sjedištem u glavnom gradu Austrije. To je najbolji poslovni rezultat postignut u mjesecu travnju, što Opel/Vauxhallu osigurava prvo mjesto na zapadnoeuropskom tržištu automobila u ovom času. U prva četiri mjeseca ove godine tvrtka Opel/Vauxhall prodala je 541.500 automobila (527.200 u razdoblju siječanj/travanj 1994.), čime je njezin udio na tržištu Zapadne Europe porastao na 12,6 posto, pa je kompanija tako četvrtu godinu za redom vodeća na tom značajnom tržištu. Ključni modeli za porast prodaje su Omega i Tigra. Prodaja Omege je utrostručena, a nova Tigra coupe je s 25.900 prodanih vozila u prva četiri mjeseca ove godine broj jedan među najtraženijim vozilima na tržištu Zapadne Europe. (Hina) mp mć 221141 MET may 95 22HHMM MET may 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙