NEW YORK, 11. prosinca (Hina/Reuter) - "Svatko može postati izdavač stranica Interneta, no drugo je pitanje tko na tome može zaraditi novac", ističu vlasnici stranica u mreži. Glavnih 25 skupina stranica za oglašavanje uzima lavlji
dio prihoda, mišljenje je izdavača, koji tako ostavljaju stotine ostalih da jedva sastavljaju kraj s krajem u rastućem poslu oglašavanja na mreži.
NEW YORK, 11. prosinca (Hina/Reuter) - "Svatko može postati izdavač
stranica Interneta, no drugo je pitanje tko na tome može zaraditi
novac", ističu vlasnici stranica u mreži. Glavnih 25 skupina stranica
za oglašavanje uzima lavlji dio prihoda, mišljenje je izdavača,
koji tako ostavljaju stotine ostalih da jedva sastavljaju kraj s
krajem u rastućem poslu oglašavanja na mreži. #L#
Vodeći vlasnici stranica na konferenciji koju su sponzorirali Jupiter,
CNN Interactive, ESPN Sportzone Starwave korporacije i Women's Wire
izjavili su da je tolika potražnja za oglašavanjem da imaju teškoća
kako bi za to našli još prostora.
Prihod od Interneta u prvih devet mjeseci ove godine bio je 138
milijuna dolara, i dostići će, prema Jupiteru, savjetodavnoj tvrtki
koja je sponzorirala konferenciju, 300 miljuna dolara do kraja 1997.
godine.
Zanos vlasnika stranica umanjuju oprezne izjave glavnih oglašivača
koji troše stotine miljuna dolara za oglašavanje na televiziji ili u
tisku, a tek male svote na stranicama u mreži.
"Mi ne oglašavao nigdje na mreži" rekao je Steve Torok, izvršni
direktor za prodaju i marketing u korporaciji Chrysler, a Peggy Kelly
iz Bristol-Myera postavila je pitanje sposobnosti Interneta da dopre
do masovnog tržišta.
"Opasno je mrežu smatrati masovnim medijem", istaknula je Peggy Kelly.
i dodala da to ona sada nije i da, prema njezinu mišljenju, nikada
neće ni biti.
(Hina) koz mp
110142 MET dec 96