BONN, 3. rujna (Hina/APA/Reuter) - Nakon najave uvođenja cestarine na autocestama u Austriji rasplamsala se nova rasprava o tom pitanju i u Njemačkoj. Nekoliko političara koalicijskih stranaka zaduženih za promet zahtijevalo je
cestarine na autocestama i za osobna vozila. Ministar prometa, demokršćanski političar Matthias Wissmann (CDU) zasad je odbio uvođenje cestarine prema austrijskom modelu.
BONN, 3. rujna (Hina/APA/Reuter) - Nakon najave uvođenja cestarine na
autocestama u Austriji rasplamsala se nova rasprava o tom pitanju i u
Njemačkoj. Nekoliko političara koalicijskih stranaka zaduženih za
promet zahtijevalo je cestarine na autocestama i za osobna vozila.
Ministar prometa, demokršćanski političar Matthias Wissmann (CDU)
zasad je odbio uvođenje cestarine prema austrijskom modelu. #L#
Glasnogovornik njemačkih liberala (FDP) istaknuo je kako za njegovu
stranku rasprava o uvođenju cestarine za sve njemačke i strane vozače
još nije završena.
Predsjedatelj odbora za promet u njemačkom Bundestagu Dionys Jobt
(CSU) izjavio je kako bi austrijski model mogao poslužiti kao primjer.
Pri tome je spomenuo godišnju kartu za sto njemačkih maraka (700
šilinga) ili dvotjednu kartu po cijeni od deset ili dvadeset njemačkih
maraka (70 tj. 140 šilinga). Wissmann je za tjednik "Focus" izjavio
kako takav model ide na teret u prvome redu njemačkih vozača.
U Austriji se od 1. siječnja 1997. godine uvode obvezatne karte za
plaćanje cestarine za sva osobna motorna vozila.
(Hina) sap sd
031051 MET sep 96