FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TURISTIČKA 1996. ISPUNJAVA OČEKIVANJA

ZAGREB, 27. kolovoza (Hina) - Sudeći po dosadašnjim rezultatima, turistička 1996. bit će najbolja poslijeratna turistička godina. Od siječnja do srpnja ostvareno je, naime, 10,5 milijuna noćenja, čime su rezultati iz 1994. godine premašeni za sedam posto. Izražavajući zadovoljstvo dosad ostvarenim, hrvatski ministar turizma mr. Niko Bulić istaknuo je kako će se do kraja godine zasigurno dosegnuti planirana 22 milijuna noćenja.
ZAGREB, 27. kolovoza (Hina) - Sudeći po dosadašnjim rezultatima, turistička 1996. bit će najbolja poslijeratna turistička godina. Od siječnja do srpnja ostvareno je, naime, 10,5 milijuna noćenja, čime su rezultati iz 1994. godine premašeni za sedam posto. Izražavajući zadovoljstvo dosad ostvarenim, hrvatski ministar turizma mr. Niko Bulić istaknuo je kako će se do kraja godine zasigurno dosegnuti planirana 22 milijuna noćenja. #L# Iako se njemački i britanski turisti nisu u željenom broju odazvali pozivu za odmor u Hrvatskoj, sezona ipak ispunjava očekivanja, čemu je zasigurno pridonio i program subvencioniranja dijela troškova prijevoza u četiri dalmatinske županije. Time je učinkovito potaknut turistički promet na južnom Jadranu i, po ministrovim riječima, stvorena je ravnoteža između turističkih regija. Za sljedeću turističku sezonu također će se pripremiti niz poticajnih mjera usmjerenih ponajprije na jačanje zračnog prometa između Hrvatske i zemalja iz kojih dolaze turisti. Primjerice, naglasio je Bulić, Ministarstvo turizma ovlastilo je dubrovačku putničku agenciju Atlas da s uglednim njemačkih touroperatorom TUI-jem pregovara o uspostavi sezonskih čarter-letova, ponajprije za Dubrovnik. S britanskim touroperatorom Panoramom i nacionalnim Phoenix Holidaysom pregovara se također o čarter-letovima za Pulu, Split i Dubrovnik. Kada je riječ o turističkoj 1997., Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica intenzivnije će promicati hrvatsku turističku ponudu na inozemnom tržištu, i to, među ostalim, tijekom hrvatskih tjedana ili vikenda u pojedinim zemljama, te preko propagandnih poruka na nacionalnim televizijama i u inozemnim turističkim časopisima. Predstojeća će zima biti i razdoblje razmatranja ovogodišnjih cijena izvanpansionskih usluga, a na koje se turisti najčešće žale. Prikupljena će iskustava poslužiti za formiranje adekvatne politike cijena za iduću godinu, rekao je ministar Bulić. (Hina) splj sab 271302 MET aug 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙