FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: INTERNET KAO NOVINE

ZAGREB, 11. srpnja (Hina) - "DANAS JE INTERNET NAJVAŽNIJI MEDIJ U VAŠEM POSLU. TO JE KAO DA SU NOVINE PONOVNO IZUMLJENE." (INSTITUT FOR THE FUTURE, USA)
ZAGREB, 11. srpnja (Hina) - "DANAS JE INTERNET NAJVAŽNIJI MEDIJ U VAŠEM POSLU. TO JE KAO DA SU NOVINE PONOVNO IZUMLJENE." (INSTITUT FOR THE FUTURE, USA) #L# ... U SVIJETU Internet je proteklih godina postao najvažnijim medijem u modernom poslovanju. Mogućnosti neograničenog prijenosa informacija i znanja, brza trgovina robom i uslugama, te relativno niska cijena prezentacije i korištenja, najvećoj svjetskoj računalnoj mreži priskrbljuju sve veću moć. Gotovo osam milijuna projekata s područja politike, znanosti, gospodarstva, športa, kulture, zabave i sl. održava više od 60.000 Internet poslužitelja u svijetu. Primjerice, na Internetu se može pratiti kretanje cijena dionica na svjetskim burzama kapitala, rezervirati hotelska soba, pa čak i naručiti pizza, mogu se preuzimati slike, tekst, glazba,... O popularnosti te mreže ipak najbolje govore procjene o 80 milijuna njezinih korisnika, s mjesečnom stopom rasta od 10 posto. Prognozira se da će se njihov broj u ovoj godini utrostručiti, a potencijalima toga najvećega svjetskog tržišta informacija mnogostruko se koriste gospodarstvenici diljem svijeta. Značaj Interneta potkrepljuju i prognoze kako će on uskoro istisnuti poštansko poslovanje, te da će kroz deset godina iz uporabe izbaciti i telefone. Zbog svega toga, Internet je postao nezaobilazan medij u modernom poslovanju. No, je li tako i u Hrvatskoj? ... U HRVATSKOJ Broj korisnika Interneta u Hrvatskoj stalno raste, ali neusporedivo sporije nego u svijetu. Ponajprije zbog slabijeg razumijevanja i poznavanja informacijskih kanala te najveće svjetske računalske mreže, hrvatsko gospodarstvo prilično zaostaje u korištenju njezinih golemih mogućnosti. Primjerice, za predstavljenje hrvatskog turizma na Internetu, projekt Croatian Tourism Line, koji je pokrenula Hina, prevladava nezainteresiranost nositelja promocije hrvatske turističke ponude. To najbolje potvrđuje činjenica da Hrvatska turistička zajednica već dva mjeseca nije ni odgovorila na prijedlog projekta, a Ministarstvo turizma nekoliko mjeseci dulje. To nije u duhu te mreže, gdje se informacije razmjenjuju brzo jer se zna da pravodobna informacija često vrijedi više od tradicionalnih statističkih podataka. Što za turizam i, dakako, druge grane hrvatskog gospodarstva predstavlja tržište od 80 milijuna ljudi, nije potrebno posebno isticati. Na novom je mediju svakako da otvori put i ukloni neznanje i predrasude, a na menagerima je da prihvate promjene i izazove na prijelazu stoljeća. (Hina) sab sbo 111317 MET jul 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙