ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - U nastojanju da ponovno ojača tržišni udio svog gaziranog bezalkoholnog pića "Seven Up", britanska kompanija Cadbury Schweppes suočena je s oštrom konkurencijom poznatog svjetskog proizvođača "Coca-Cole",
objavljeno je u Financial Timesu.
ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - U nastojanju da ponovno ojača tržišni
udio svog gaziranog bezalkoholnog pića "Seven Up", britanska
kompanija Cadbury Schweppes suočena je s oštrom konkurencijom
poznatog svjetskog proizvođača "Coca-Cole", objavljeno je u
Financial Timesu. #L#
Naime, nakon što je prošle godine Cadbury otkupio prava na
proizvodnju toga pića za 1,7 milijardi američkih dolara, ove je
godine uložio dodatnih 25 milijuna dolara za novi marketinški nastup
na američkom tržištu.
Međutim, na taj je potez ubrzo reagirala i Coca-Cola, snizivši
znatno cijenu "Sprite-a", najvećeg konkurentskog proizvoda "Seven
Up-a" u kategoriji bezalkoholnih pića s okusom limuna i limete.
Njegova je prodaja tijekom 1995. godine smanjena za dva posto, no
taj je pad ove godine nadoknađen, dok je istodobno obujam prodaje
"Sprite-a", ponajprije zbog niže cijene, skočio za 27 posto.
U Cadbury-u, zadovoljni ovogodišnjim rezultatima, očekuju da će do
konca godine prodaja porasti za oko pet posto, no analitičari ističu
kako bi uskoro moglo doći do još većih sukoba s Coca-Colom, jer
tržište bezalkoholnih pića s okusom limuna bilježi najveću stopu
rasta na američkom tržištu.
(Hina) kol sbo
080943 MET jul 96