FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OŠTRA KONKURENCIJA BRITANSKOG CADBURY-A I COCA-COLE

ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - U nastojanju da ponovno ojača tržišni udio svog gaziranog bezalkoholnog pića "Seven Up", britanska kompanija Cadbury Schweppes suočena je s oštrom konkurencijom poznatog svjetskog proizvođača "Coca-Cole", objavljeno je u Financial Timesu.
ZAGREB, 8. srpnja (Hina) - U nastojanju da ponovno ojača tržišni udio svog gaziranog bezalkoholnog pića "Seven Up", britanska kompanija Cadbury Schweppes suočena je s oštrom konkurencijom poznatog svjetskog proizvođača "Coca-Cole", objavljeno je u Financial Timesu. #L# Naime, nakon što je prošle godine Cadbury otkupio prava na proizvodnju toga pića za 1,7 milijardi američkih dolara, ove je godine uložio dodatnih 25 milijuna dolara za novi marketinški nastup na američkom tržištu. Međutim, na taj je potez ubrzo reagirala i Coca-Cola, snizivši znatno cijenu "Sprite-a", najvećeg konkurentskog proizvoda "Seven Up-a" u kategoriji bezalkoholnih pića s okusom limuna i limete. Njegova je prodaja tijekom 1995. godine smanjena za dva posto, no taj je pad ove godine nadoknađen, dok je istodobno obujam prodaje "Sprite-a", ponajprije zbog niže cijene, skočio za 27 posto. U Cadbury-u, zadovoljni ovogodišnjim rezultatima, očekuju da će do konca godine prodaja porasti za oko pet posto, no analitičari ističu kako bi uskoro moglo doći do još većih sukoba s Coca-Colom, jer tržište bezalkoholnih pića s okusom limuna bilježi najveću stopu rasta na američkom tržištu. (Hina) kol sbo 080943 MET jul 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙