ZAGREB, 20. lipnja (Hina)
NEW YORK - Glavne američke televizijske mreže ocijenile su
neprikladnim da se reklamni spot u kojem njemačka manekenka Claudia
Schiffer reklamira donje rublje prikazuje u vrijeme najveće
gledanosti.
Film od 30 sekundi u produkciji Victoria's Secreta prikazuje top-model
u gaćicama i grudnjaku, a jedna od zanimljivijih scena zbog koje se
prašina i najviše podigla je krupni plan Claudie Schiffer koja
sugestivno pleše uz zvuke afričkih bubnjeva.
Mreža ABC dozvolila je prikazivanje spota nakon 22 sata, a NBC I CBS
utvrdili su granicu na 21 sat.
Nakon toga Victoria's Secret odlučio je izrezati scene ocijeninjene
previše izazovnima, te će se reklamna kampanja od srpnja do studenog
moći gledati u svim televizijskim terminima.
PEKING - Izdavanjem uvjerenja o poslovnoj podobnosti Kina je počela
uvoditi red u poslovanje 517 registriranih seksi-shopova te na 3778
prodajnih mjesta na kojima se, uz ostalu robu, nude i proizvodi
namijenjeni spolnoj higijeni i spolnome zdravlju.
U Pekingu je dosad uvjerenja o poslovnoj podobnosti dobilo dvadesetak
trgovina specijaliziranih za prodaju kontraceptiva i spolnih pomagala,
javila je agencija Xinhua (Hsinhua). Ova uvjerenja izdaje Udruga
kineskih seksologa, utemeljena godine 1994. djelujući pod okriljem
Ministarstva zdravlja. Njezini stručnjaci, kaže se, imaju za cilj
"zagovarati naprednu spolnu ideologiju i ponašanje", ali i borbu
protiv pornografije. Djelujući kao savjetnici za planiranje obitelji
te na planu spolnog zdravlja, članovi udruge istodobno će u
specijaliziranim trgovinama pomoći savjetom kupce zainteresirane za
proizvode čija uporaba traži određena prethodna znanja.
Uz prošlogodišnju prodaju proizvoda namijenjenih spolnome zdravlju
vrijednu više od milijarde i sto milijuna juana (oko 132 milijuna
američkih dolara), jasno je da se na tržištu pojavljuju i nekvalitetni
proizvodi, pa je nadzor nad onim što se kupcima nudi, kao i
standardiziranje proizvoda i njihove kvalitete jedan od glavnih
razloga za uvođenje reda na tržištu. Da kupac ne bi bio prevaren ili
oštećen, tvrdi se, zaposleni u trgovinama koje dobiju uvjerenje o
poslovnoj podobnosti bit će dodatno stručno osposobljeni za svoj rad.
LONDON - Čaj je još uvijek najomiljenije piće Britanaca koji su ga
prošle godine pili dnevno prosječno tri i pol šalice.
Prema godišnjem izvješću britanske institucije Vijeće za čaj,
potrošnja čaja prelazi potrošnju kave, alkoholnih i bezalkoholnih
pića.
Čaj predstavlja 41,2 posto ukupne potrošnje pića u Velikoj Britaniji,
kava i bazalkoholna pića 19,8 posto, a alkohol 15,2 posto.
Veliku korist od britanske ljubavi prema čaju izvlači Kenija, najveći
izvoznik čaja u Veliku Britaniju.
PEKING - Iako je ovih dana bio domaćin prve državne izložbe posvećene
modernim javnim zahodima, čijoj se izgradnji diljem zemlje posvećuje
velika pozornost, Peking je suočen s obziljnim manjkom sredstava
posebno za moderniziranje mreže javnih zahoda.
Brinući danas o 6.763 javna zahoda u kineskoj prijestolnici, gradski
odjel za ekološka i sanitarna pitanja može na svaki od njih godišnje
potrošiti samo 300 juana (36 američkih dolara), dok samo za troškove
održavanja i plaće zaposlenih po zahodu godišnje treba izdvojiti po
800 juana. O modernizaciji, pišu kineske novine, nema dakle ni govora.
I dok su nadležni u deficitu, građanima koje skromne stambene prilike
tjeraju na uporabu javnih zahoda pridružuje se i golem broj onih što
svakodnevno dolaze u Peking za poslom; u nizu problema s kojima se
suočavaju, manjak javnih zahoda nije jedan od zanemarivih. Stručnjaci
uostalom tvrde da bi uz sadašnje potrebe grad morao imati 58 tisuća
javnih zahoda. Kako? Neki predlažu da gradska vlada naredi poslovnim i
javnim zgradama uz najprometnije ulice da svoje zahode učine
dostupnima i prolaznicima. Drugi pak misle da je rješenje u osnutku
javnog poduzeća koje bi gradilo zahode, naplaćivalo usluge i mrežu
širilo iz profita. Treći mogućnost zarade vide i u recikliranju
fekalija u organsko gnojivo. Bitno je namaknuti sredstva, jer uz ova
sadašnja, kažu upućeni, problem se neće riješiti desetljećima.
(Hina) sv
200509 MET jun 96
Trump: Nisam siguran da bismo uopće išta trebali trošiti na NATO
I američki biznismen Frank McCourt želi kupiti TikTok
Moskovski gradonačelnik: Zračna obrana odbila ukrajinski napad dronovima
Najava događaja - sport - za petak, 24. siječnja
Najava - gospodarstvo - za petak, 24. siječnja
Najava događaja - fotografije - za petak, 24. siječnja
Najava događaja - svijet - za petak, 24. siječnja
Najava događaja - kultura - za petak, 24. siječnja
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 24. siječnja
Plenković za CNN: Čekamo konkretnije inicijative Trumpa oko rata u Ukrajini