ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Ponovno vraćanje Hrvatske na njemačko turističko tržište te kako zadovoljiti njemačkog gosta i ponovo ga privući u Hrvatsku bile su središnja tema predavanja o tome kakva je budućnost odnosa Njemačke i
Hrvatske na području turizma i prometa koje je danas u zagrebačkom hotelu Intercontinental u organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca održao član njemačkog Parlamenta Michael Jung.
HRVATSKE I NJEMAČKE
ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - Ponovno vraćanje Hrvatske na njemačko
turističko tržište te kako zadovoljiti njemačkog gosta i ponovo ga
privući u Hrvatsku bile su središnja tema predavanja o tome kakva je
budućnost odnosa Njemačke i Hrvatske na području turizma i prometa
koje je danas u zagrebačkom hotelu Intercontinental u organizaciji
Hrvatske udruge poslodavaca održao član njemačkog Parlamenta Michael
Jung. #L#
Njemački se turisti posljednjih godina sve više okreću dalekim
destinacijama, kao što su Kuba i Dominikanska Republika, a primjećen je
i pad zanimanja za masovni turizam u betonskim objektima koje nude
južnoeuropske zemlje, rekao je Jung i naglasio da će značajnu ulogu u
ponovnom povratku njemačkih turista svakako igrati i odnos cijene i
razine kakvoće turističke usluge. Prema Jungovim riječima zadovoljeni
su sigurnosni i infrastrukturni uvjeti, ali ako Hrvatska želi postići
da joj se gost ponovo vraća potrebno je ponuditi uz privlačnu prirodu
i spomenike kulture i nove sadržaje jer on traži da mu odmor bude
doživljaj. Član njemačkog Parlamenta je savjetovao turističkim
djelatnicima da, uz prisutnost Hrvatske na sajmovima, jačaju promičbu
putem studijskih putovanja novinara, koju drži najisplativijom
reklamom. Također je naglasio da njemački poduzetnici rado ulažu u
turizam drugih država, ali samo ako je ulog siguran i bez rizika te
ako će mu u srednjeročnom ili dugoročnom razdoblju donijeti zaradu.
(Hina) mkh gk
262220 MET mar 96