FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"ULIČNA MODA" NA MEĐUNARODNIM SALONIMA PRET-A-PORTERA

PARIZ, 22. siječnja (Hina/AFP) - "Streetwear" ili "ulična moda" vodit će glavnu riječ na međunarodnim salonima ženskog i muškog pret-a-portera koji će se održavati od 26. do 29. siječnja u Parizu.
PARIZ, 22. siječnja (Hina/AFP) - "Streetwear" ili "ulična moda" vodit će glavnu riječ na međunarodnim salonima ženskog i muškog pret-a-portera koji će se održavati od 26. do 29. siječnja u Parizu. #L# Od početaka tog modnog trenda broj izlagača u sektorima pod imenom "Who's Next" i "Street Waves" je udvostručen. Taj segment tržišta namijenjen publici od 13 do 25 godina postao je danas nezaobilazna gospodarska realnost, iako još teško prikaziva u brojkama. "Streetwear" je rođen u SAD sredinom osamdesetih godina. "Ekonomska kriza, nezaposlenost i pomanjkanje financijskih sredstava predstavljaju korijene te mode. Mladi koji su željeli nešto izraziti učinili su to preko odjeće, kombinirajući ono što su skupili na sajmištu i na tavanu, kako bi stvorili novi image", objašnjava Tim Bargeot, mladi proizvođač koji izlaže svoje kreacije u sektoru "Who's next". Pojavivši se u Francuskoj početkom desetljeća, ta se struja pretvorila u masovni fenomen posredstvom mladih iz predgrađa koji se poistovjećuju s američkim snom. Istodobno su u rapu našli svoju glazbenu podlogu. Otada se ta moda snažno inspirirana športom, sastavljena od preširoke ili preuske odjeće, modela s mnogo džepova i kapuljača, živih boja, izrađena od đerseja, likre i najlona, nije prestala širiti. Tržište "streetweara" obuhvaća danas mnoge segmente koje profesionalci zovu "workwear", "clubwear", "beachwear", "snow-wear", itd. U punoj ekspanziji, predstavlja važan dio potrošnje. Odatle interes koji budi među distributerima. "Osim novih poduzeća koja su počela prevrćući nošenu i radnu odjeću, proizvođači jeansa počinju se prilagođavati", kaže Tim Bargeot. Trenutačno u Francuskoj ima od 150 do 200 tvrtki koje se bave modom i modnim detaljima u toj domeni. Stilist po formaciji, Tim Bargeot smješta se u struju "hip hop" - rabi iste materijale kao i "streetwear", ali u duhu šezdesetih i sedamdesetih. Svoju je karijeru počeo sredinom osamdesetih godina, opskrbljujući se na skladištima i nalazeći modele na sajmištima". Godine 1992. otvara prvu trgovinu, oblači pjevačku zvijezdu Vanessu Paradis, osobe iz show businessa. Danas, s 30 godina, ostvaruje brutto-promet od 5 milijuna FRF (milijun dolara), izvozi u Europu, Japan i SAD. Međunarodni salon muške odjeće (SEHM, tisuću izlagača) predvidio je više programa za sektor "Street Waves" koji će okupiti 136 linija: aveniju multimedija dugu 55 metara s pristupom Internetu, demonstracije skatea i "hip hopa", video-igre i disk-džokeje. (Hina) bnš bnš 221402 MET jan 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙