ZAGREB, 4. siječnja (Hina/Reuter) - Američka kompanija Walt Disney, svojom nedavnom ponudom od čak 19 milijardi dolara za kupovinu televizijskog diva Capital Cities/ABC-a, još je jednom pokazala kako ima najozbiljnije namjere ojačati
svoj položaj na tržištu glazbe, stoji u članku objavljenom u Financial Timesu.
ZAGREB, 4. siječnja (Hina/Reuter) - Američka kompanija Walt Disney,
svojom nedavnom ponudom od čak 19 milijardi dolara za kupovinu televizijskog
diva Capital Cities/ABC-a, još je jednom pokazala kako ima najozbiljnije
namjere ojačati svoj položaj na tržištu glazbe, stoji u članku objavljenom
u Financial Timesu. #L#
Već ujesen prošle godine, kompanija Walt Disney udružila je poslovne
snage s najvećom američkom diskografskom kućom PolyGram kako bi poznatu
pjevačicu Janet Jackson nagovorila na potpisivanje ugovora o suradnji.
Michael Eisner, predsjednik Upravnog odbora Walt Disneya, tada je izjavio
kako bi ugovor s takvom pjevačkom zvijezdom privukao još poznatih imena iz
svijeta glazbe, čime bi se ostvarili njihovi poslovni planovi na tržištu
glazbe.
Dosad je Walt Disney u svijetu glazbe bio poznat po izdavanju nosača
zvuka na kojem je bila nasnimljena glazba iz njegovih animiranih filmova.
Tako je, primjerice, nosač zvuka s glazbom iz filma Kralj lavova samo
na američkom tržištu prodan u devet milijuna kopija, dok je glazba iz
filma Pocahontas prodana u tri milijuna kopija.
Kompanija Walt Disney sve sigurnije nastupa na tržištu glazbe. Naime,
postoje procjene kako će kompanija Walt Disney uskoro sudjelovati i na
dražbi dionica kompanije EMI, inače u vlasništvu poznate američke
diskografske kuće Virgin.
(Hina) kt sbo
041308 MET jan 96