TOKYO, 26. siječnja (Hina/FT) - Japanski proizvođač automobila Mazda, koji je poslovnu 1994-1995. godinu završio sa 357,1 milijun američkih dolara gubitka, namjerava učinkovitije organizirati prodaju, te istodobno poboljšati nastup na
tržištu, piše Financial Times.
TOKYO, 26. siječnja (Hina/FT) - Japanski proizvođač automobila Mazda,
koji je poslovnu 1994-1995. godinu završio sa 357,1 milijun američkih
dolara gubitka, namjerava učinkovitije organizirati prodaju, te istodobno
poboljšati nastup na tržištu, piše Financial Times. #L#
Mazda je početkom devedesetih donijela novu strategiju poslovanja, po
kojoj je otpočela proizvodnju luksuznih modela vozila tipa Eunos. No,
pogođena usporavanjem japanskog gospodarstva, snagom jena, te jakom
konkurencijom uvoznih automobila na japanskom tržištu, poslovala je s
gubitkom.
Prošle je godine proizvodnja u Mazdi smanjena 22 posto, što se odrazilo i na
prodaju njezinih automobila na domaćem tržištu. Ona je, naime, bila šest posto
manja nego prethodne godine.
Novom strategijom, odnosno racionalizacijom poslovanja, Mazda ponajprije
namjerava smanjiti proizvodnju luksuznih modela automobila i srezati
prodajnu mrežu.
(Hina) mi sab
261537 MET jan 96