DETROIT, 9. siječnja (Hina/Reuter) - Poznati američki proizvođač automobila General Motors Corp. (GM), planira ove godine uložiti oko 900 milijuna dolara za promociju njegovih 30 najpopularnijih modela vozila, objavili su predstavnici
te korporacije.
DETROIT, 9. siječnja (Hina/Reuter) - Poznati američki proizvođač
automobila General Motors Corp. (GM), planira ove godine uložiti oko
900 milijuna dolara za promociju njegovih 30 najpopularnijih modela vozila,
objavili su predstavnici te korporacije. #L#
Prema procjenama analitičara, korporacija GM posjeduje dovoljno sredstava
za ispunjenje planiranih tržišnih akcija, jer će fondove namjenjene za
pokrivanje troškova nastalih odobravanjem rabata te raznih drugih olakšica
prilikom kupovanja preusmjeriti ka spomenutim promotivnim aktivnostima.
No, analitičari automobilske industrije ocjenjuju kako će GM-ov plan o
ulaganju golemih novčana sredstava u promociju automobila biti dugoročno
uspješan. Naime, ta korporacija neće moći u kratkom roku lako ukinuti
posebne olakšice kupcima, budući ih najvećim dijelom diktiraju konkurenti.
(Hina) kt sbo
091042 MET jan 96