ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Prodaja novih automobila na tržištu Zapadne Europe, nakon razočaravajuće niskog rasta prodaje tijekom prošle godine, trebala bi u 1996. porasti za tri posto, procjene su tržišnih analitičara objavljene u
Financial Timesu. Naime, prošle je godine na tom tržištu registrirano oko 12 milijuna novih automobila, tek 0,6 posto više nego godinu dana ranije.
ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Prodaja novih automobila na tržištu
Zapadne Europe, nakon razočaravajuće niskog rasta prodaje tijekom
prošle godine, trebala bi u 1996. porasti za tri posto, procjene su
tržišnih analitičara objavljene u Financial Timesu.
Naime, prošle je godine na tom tržištu registrirano oko 12 milijuna
novih automobila, tek 0,6 posto više nego godinu dana ranije. #L#
Udruga europskih proizvođača automobila (ACEA) ocijenila je kako je
slaba prošlogodišnja prodaja posljedica rastuće nezaposlenosti, usporavanja
rasta i visoke vanjske zaduženosti većine europskih gospodarstava.
Prema statističkim pokazateljima ACEA-e, prodaja novih automobila u 10
od 16 promatranih država Zapadne Europe, smanjila se u prosincu prošle
godine za 7,7 posto u usporedbi s krajem 1994. godine.
Prvo mjesto po prodaji automobila u zapadnoeuropskim državama i dalje
drži Volkswagen, sa 16,8 posto udjela na tržištu, a slijede ga General
Motors, Peugeot/Citroen te Fiat.
(Hina) kt sbo
151137 MET jan 96