FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TURISTIČKI PROMET S AUSTRIJOM - NA PRIJERATNOJ RAZINI

ZAGREB, 23. prosinca (Hina) - Gotovo 440 tisuća austrijskih turista u prvih je deset mjeseci ove godine posjetilo Hrvatsku, što je 10 tisuća više nego predratne 1990. godine. Austrijanci su u istom razdoblju ostvarili približno 2,8 milijuna noćenja, gotovo isto kao prije rata. Time je Austrija, prema podacima iz brošure Turistička tržišta - Austrija Hrvatske turističke zajednice (HTZ), postala prvo tržište zapadne Europe koje se po ostvarenom turističkom prometu vratilo na prijeratnu razinu.
ZAGREB, 23. prosinca (Hina) - Gotovo 440 tisuća austrijskih turista u prvih je deset mjeseci ove godine posjetilo Hrvatsku, što je 10 tisuća više nego predratne 1990. godine. Austrijanci su u istom razdoblju ostvarili približno 2,8 milijuna noćenja, gotovo isto kao prije rata. Time je Austrija, prema podacima iz brošure Turistička tržišta - Austrija Hrvatske turističke zajednice (HTZ), postala prvo tržište zapadne Europe koje se po ostvarenom turističkom prometu vratilo na prijeratnu razinu. #L# Sedamdesetak austrijskih srednjih turoperatora i turističkih agencija prodaje hrvatske turističke programe. Najveći hrvatski partneri su Terra Ruefa, Blauguss, Seniorenreisen, Springer, Mondial, Gruber i Bemex (Adria Reisen). Odnos organiziranih i individualnih dolazaka iznosi 80:20 u korist individualnog, što govori o Austriji kao snažnom partneru za izravni marketing posebice zbog njezine blizine, navike Austrijanaca te dobrog poznavanja naše ponude. Hrvatska kao destinacija zauzima sedmo mjesto na austrijskom tržištu, što je više od šest posto svih odlazaka na godišnji odmor u inozemstvo. Austrijanci su u 1996. godini najviše putovali u Italiju, Njemačku, Grčku, Španjolsku, Mađarsku i Francusku. Otprilike 60 posto Austrijanaca putuje na godišnji odmor, a prema provedenim istraživanjima tog tržišta, glavni motiv za putovanje ljeti odmor je na moru i suncu, razgledavanje kulturnih znamenitosti i kulturne ponude te šport i skijanje. Austrijanci na odmoru u Hrvatskoj troše dnevno otprilike 85 njemačkih maraka, što je 18 posto manje od njihove prosječne potrošnje u inozemstvu. Prosječni potrošač ima plaću od 2500 maraka, a na odmoru boravi 14 dana. Najčešće putuju vlastitim automobilom (54,2 posto) i zrakoplovom (24,3 posto). Austrijanci su uglavnom tradicionalno vezani za našu obalu, poznaju hrvatsku ponudu i mentalitet podneblja, a najviše se zadržavaju u Istri i Kvarneru (68 posto), te na otocima i u Dalmaciji (12 posto). Kao prednosti hrvatske turističke ponude Austrijanci najčešće navode očuvanu prirodu i more, gostoljubivost i dobro poznavanje njemačkog jezika, te dobru kulturnu ponudu, a kao nedostatke loše ceste i slabu kvalitetu izvanpansionske potrošnje. (Hina) js sbo 231154 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙