FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SVEČANO OBILJEŽEN NASTAVAK IZGRADNJE ISTARSKOG IPSILONA "SRCE EUROPE" PRESTAJE BITI "SLIJEPO CRIJEVO"

KANFANAR, 26. studenoga (Hina) - Polaganjem povelje u kamen temeljac ministar pomorstva, prometa i veza RH, Željko Lužavec, i istarski župan, Stevo Žufić, označili su danas kod Kanfanara na cesti Rovinj-Kanfanar početak radova na nastavku gradnje istarskog ipsilona. Radove će izvoditi francuska tvrtka Bouygues, u suradnji s tvrtkama iz Hrvatske i koncesijskog poduzeća Bina Istra.
"SRCE EUROPE" PRESTAJE BITI "SLIJEPO CRIJEVO" KANFANAR, 26. studenoga (Hina) - Polaganjem povelje u kamen temeljac ministar pomorstva, prometa i veza RH, Željko Lužavec, i istarski župan, Stevo Žufić, označili su danas kod Kanfanara na cesti Rovinj-Kanfanar početak radova na nastavku gradnje istarskog ipsilona. Radove će izvoditi francuska tvrtka Bouygues, u suradnji s tvrtkama iz Hrvatske i koncesijskog poduzeća Bina Istra.#L# Ministar Lužavec je tom prigodom istaknuo da će ova temeljna cestovna infrastruktura u Istri posluživati 50 posto hrvatskog turizma. "Nema nijednog programa koji bolje komponira Hrvatsku u Europu i svijet te bolje stimulira naše najatraktivnije izvozne programe, a to su ponajprije turizam i tranzitni promet", rekao je Lužavec, upozorivši na okolnost da će istodobno biti gotove ceste od Rijeke i Zagreba do mađarske granice i od Zagreba prema Mariboru. Tako će srednja i zapadna Europa biti povezane s istarskim cestama. Po njegovim riječima, u tom projektu vrijednom oko 230 milijuna njemačkih maraka, bit će u 70 posto radova angažirana hrvatska graditeljska operativa. Istarski župan Stevo Žufić rekao je da se Istra, "koja nosi epitet srca Europe, svojom postojećom cestovnom mrežom doimlje kao njezino slijepo crijevo", a istarski ipsilon izvući će je iz prometne izolacije. Prva faza gradnje predviđa nastavak radova najprije na dionici od Vodnjana do Rogovića prema Balama i Rovinju. Dionica predviđa afaltnu poluautocestu dužine 35,5 kilometara, a trebala bi biti dovršena do godine 2000. Ukupna dužina istarskog ipsilona od oko 140 kilometara definirana je kao dio jadranske autoceste sa zapadnim krakom od Dragonje preko Kanfanara do Pule, te istočnim do Matulja. Do danas su sagrađene dionice kod vijadukta Limske Drage, zatim dionica Buje - Nova Vas i dionica Matulji - Cerovlje s tunelom Učka. (Hina) spd vpa 261632 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙