FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: 1998. GODINA KLJUČNA ZA RESTRUKTURIRANJE KRAŠA

ZAGREB, 22. prosinca (Hina) - Najveći domaći proizvođač konditorskih proizvoda zagrebački Kraš planira u idućoj godini nastaviti rast i razvoj koji je zacrto dugoročnim poslovnim planom za razdoblje do 2005. godine, objavila je ta tvrtka. Nadolazeća godina ključna je za realizaciju toga plana budući da će se ostvariti najveći dio investicijskih aktivnosti predviđenih planom restrukturiranja.
ZAGREB, 22. prosinca (Hina) - Najveći domaći proizvođač konditorskih proizvoda zagrebački Kraš planira u idućoj godini nastaviti rast i razvoj koji je zacrto dugoročnim poslovnim planom za razdoblje do 2005. godine, objavila je ta tvrtka. Nadolazeća godina ključna je za realizaciju toga plana budući da će se ostvariti najveći dio investicijskih aktivnosti predviđenih planom restrukturiranja. #L# Tako će se sljedeće godine realizirati prva etapa plana restruturiranja, tj. preseljenje proizvodnje kakao proizvoda iz Branimirove na lokaciju Maksimir radi objedinjavanja i modernizacije proizvodnje. Pored toga, izgradit će se i drugi prateći sadržaji, nova centralna rashladna stanica i sanitarno-garderobni prostor te će se pripremiti izgradnja visokoregalnog skladišta. Time će se, kažu u Krašu, stvoriti preduvjeti za značajnije povećanje proizvodnje od 1999. godine. Nedavno usvojenim planom poslovanja za iduću godinu postavljeni su glavni ciljevi tvrtke - ostvarenje dobiti u visini od 24,88 milijuna kuna, proizvodnja i prodaja 23.200 tona gotovih proizvoda, kao i provedba restrukturiranja i usvojene politike kvalitete. Planirana proizvodnja bit će za 1508 tona viša nego u ovoj godini, a ta se očekivanja temelje na ocjenama mogućnosti plasmana na domaćem i inozemnom tržištu te planu korištenja raspoloživih kapaciteta po tvornicama. Prodaja bi u 1998. godini trebala biti 6,5 posto veća nego što je procjena za 1997. i 10,3 posto veća nego u 1996. godini. U Krašu planiraju na domaćem tržištu prodati 70 posto proizvoda, tj. 16.220 tona, a planom prodaje predviđen je značajan porast profitabilnijih grupa proizvoda, primjerice, kakao proizvoda za 18,4 posto, a bombonskih proizvoda za 6,8 posto. Na tržištima Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i SRJ očekuje se prodaja 3980 tona ili 17,2 posto ukupne prodaje, što je za 613 tona više nego u ovoj godini. Povećanje izvoza na ta tržišta u Krašu smatraju mogućim ponajprije zbog stabiliziranja političkih i gospodarskih prilika, jače promidžbe i promocije vlastitih proizvoda te potpisivanja međudržavnih trgovinskih sporazuma. Izvoz na ostala tržišta trebao bi dosegnuti 3000 tona što je u 11 posto više prema procjeni ovogodišnje prodaje, no u odnosu na dugoročni plan prodaje 350 tona manje. (Hina) mk sbo 221046 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙