ROVINJ, 18. prosinca (Hina) - U rovinjskoj turističkoj tvrtki Jadranturist u ovoj su godini ostvarili 1,3 milijuna noćenja te za 20 posto premašili prošlogodišnje rezultate i gotovo dosegnuli one iz najbolje predratne 1990. godine.
Iako financijski rezultati nisu u cijelosti pratili porast fizičkog obujma poslovanja, u toj su tvrtki premašili i ovogodišnji plan sa zabilježenih približno 300 milijuna kuna prihoda, istaknuo je predsjednik Uprave te tvrtke mr. Ivan Šorić.
ROVINJ, 18. prosinca (Hina) - U rovinjskoj turističkoj tvrtki
Jadranturist u ovoj su godini ostvarili 1,3 milijuna noćenja te
za 20 posto premašili prošlogodišnje rezultate i gotovo dosegnuli one
iz najbolje predratne 1990. godine. Iako financijski rezultati nisu u
cijelosti pratili porast fizičkog obujma poslovanja, u toj su tvrtki
premašili i ovogodišnji plan sa zabilježenih približno 300 milijuna
kuna prihoda, istaknuo je predsjednik Uprave te tvrtke mr. Ivan Šorić.
#L#
U 1998. godini u Jadranturistu planiraju u tamošnjih sedam hotela,
tri apartmanska naselja i tri auto-kampa s ukupno 18.000 ležaja
ostvariti osam posto više noćenja (gotovo 1,4 milijuna) pri čemu
bi struktura gostiju trebala ostati slična sadašnjoj - 94 posto su
inozemni turisti.
Ukupni prihod Jadranturista u idućoj godini planiran je u iznosu
od 319 milijuna kuna. No, Šorić ističe da će na ostvarenje planova
utjecati u kojoj će mjeri prema turističkom gospodarstvu biti
ublažena primjena poreza na dodanu vrijednost (PDV). U cijene
smještaja za iduću godinu, dodao je on, nije ugrađena stopa PDV-a od
22 posto te se stoga one neće povećati.
Međutim, hotelijeri ne mogu sami snositi tako veliko porezno
opterećenje te Šorić predlaže diferenciranu stopu PDV-a od 10 posto za
tu gospodarsku granu, čime bi se hrvatski hotelijeri doveli u
ravnopravan položaj s konkurentnim zemljama u kojima je stopa poreza
između 5,5 i 10 posto.
Jadranturist će u idućoj godini u obnovu svojih objekata uložiti
93 milijuna kuna, čime će podići razinu usluga, a što je osnova za
bolje financijske rezultate poslovanja.
Direktorica marketinga Odete Sapač predstavila je novi katalog ponude
Jadranturista, što je prvi takav promidžbeni projekt nakon sedmogodišnje
stanke. Najavljujući agresivniji promidžbeni nastup na zapadnoeuropskom
tržištu, ona je istaknula kako će Jadranturist u idućoj godini samo
u promidžbenu djelatnost uložiti približno četiri milijuna kuna.
Trebalo bi to rezultirati još brojnijim povratkom turista iz zapadne
Europe koji su već u ovoj godini ostvarili 66 posto svih noćenja u
tvrtki.
Izražavajući zadovoljstvo rezultatima poslovanja u ovoj godini, Ivan
Šorić je rekao da bi se u idućoj godini Jadranturistove dionice mogle
naći na svjetskim tržištima kapitala ako bi se povećala vrijednost
imovine društva.
(Hina) kž vl
181415 MET dec 97