FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA TURISTIČKA STUDIJA "TOMAS 97"

ZAGREB, 16. prosinca (Hina) - Rezultati istraživanja "Tomas '97 - Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj" u organizaciji zagrebačkog Instituta za turizam i Hrvatske gospodarske komore (HGK) predstavljeni su danas u HGK. Tom je prigodom ministar turizma Sergej Morsan rekao kako je unatoč poteškoćama u proteklim godinama Hrvatska uspjela održati nazočnost na svjetskom turističkom tržištu i vratiti turiste s nekih emitivnih tržišta. U tom je smislu anketa "Tomas 97" udžbenik i savjetnik za sve turističke djelatnike, rekao je, te dobra podloga za ostale analize kojima bi se poboljšala konkurentnost hrvatskog turističkog proizvoda.
ZAGREB, 16. prosinca (Hina) - Rezultati istraživanja "Tomas '97 - Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj" u organizaciji zagrebačkog Instituta za turizam i Hrvatske gospodarske komore (HGK) predstavljeni su danas u HGK. Tom je prigodom ministar turizma Sergej Morsan rekao kako je unatoč poteškoćama u proteklim godinama Hrvatska uspjela održati nazočnost na svjetskom turističkom tržištu i vratiti turiste s nekih emitivnih tržišta. U tom je smislu anketa "Tomas 97" udžbenik i savjetnik za sve turističke djelatnike, rekao je, te dobra podloga za ostale analize kojima bi se poboljšala konkurentnost hrvatskog turističkog proizvoda.#L# To se istraživanje provodi kontinuirano od 1987. godine, a dosad je provedena četiri puta obzirom na sociodemografska obilježja, obilježja putovanja i boravka te time i lakšeg marketinškog planiranja te zbog utvrđivanja glavnih prednosti i slabosti turističke ponude, utvrđivanja ekonomskih učinaka turizma na gospodarstvo destinacije i kontinuirano praćenje trendova međunarodne i domaće turističke potražnje. Istraživanje "Tomas '97" provedeno je od lipnja do rujna ove godine u sedam primorskih županija u 93 mjesta, a anketirano je 3925 turista. Obuhvaćeno je pet vrsta smještajnih kapaciteta (hoteli, turistička naselja, kampovi, privatni smještaj i odmarališta) te 11 zemalja porijekla. Po riječima voditeljice toga projekta dr. Sande Weber iz Instituta za turizam, glavna su pitanja bila odakle dolazi turist, koje je dobi, čime se bavi i koliko zarađuje, koji su razlozi dolaska u Hrvatsku te na koji se način informirao o Hrvatskoj, na koji način dolazi u Hrvatsku, dolazi li sam ili s prijateljima, čime se bave tijekom odmora i kolika je njihova prosječna potrošnja. Po rezultatima te studije, uz domaće goste, u ovoj su godini najbrojniji gosti bili Nijemci, Slovenci, Česi, Talijani i Austrijanci, dok se gosti iz Velike Britanije i Nizozemske još u potpunosti nisu vratili. Prosječan turist, koji boravi u Hrvatskoj star je 39 godina i namještenik je ili službenik. Pritom je zapaženo da jača udio mlađih i gostiju srednje dobi, a turisti u Hrvatsku dolaze zbog odmora i relaksacije te upoznavnanja prirodnih ljepota. U prosjeku turisti dnevno troše 33 američka dolara, istaknuo je ravnatelj Instituta za turizam dr. Ante Radnić i dodao kako od toga 82 posto čine osnovne usluge dok na dodatne ulsuge otpada 18 posto ukupne potrošnje u mjestu boravka. Po zemljama porijekla, prosječna se dnevna potrošnja kreće od 25 dolara za turiste iz Mađarske do 53 dolara za turiste iz Velike Britanije. Pritom najveću potrošnju bilježe hotelski gosti, i to 46 dolara. (Hina) splj do 161549 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙