PULA, 3. prosinca (Hina) - Nakon više od dvije godine kako je stupio na snagu ugovor kojim je koncesija za gradnju Jadranske autoceste kroz Istru dodijeljena dioničkom društvu Bina-Istra, otpočeli su radovi na dionici tzv. istarskog
ipsilona od Bala do Vodnjana. Prema riječima pomoćnika direktora Bina-Istre Alekse Ladavca, dionica Bale - Vodnjan bit će izgrađena do rujna 1999. godine.
PULA, 3. prosinca (Hina) - Nakon više od dvije godine kako je stupio
na snagu ugovor kojim je koncesija za gradnju Jadranske autoceste kroz
Istru dodijeljena dioničkom društvu Bina-Istra, otpočeli su radovi na
dionici tzv. istarskog ipsilona od Bala do Vodnjana. Prema riječima
pomoćnika direktora Bina-Istre Alekse Ladavca, dionica Bale - Vodnjan
bit će izgrađena do rujna 1999. godine. #L#
Programom radova na tom najvećem infrastrukturnom projektu u Istri
predviđeno je da u veljači iduće godine započne gradnja dionice
Rogovići - Žminj, a u svibnju trebaju početi radovi na dionici
Kanfanar - Bale te mjesec dana kasnije i na dionici Žminj - Kanfanar
i gradnja čvorišta Kanfanar.
Sve dionice u sklopu 1A faze gradnje Istarske autoceste u ukupnoj
dužini od 35,5 kilometara trebale bi biti završene do ožujka 2000-te
godine, a ukupni bi troškovi gradnje, rekao je Ladavac, trebali
iznositi otprilike 211 milijuna njemačkih maraka. Time bi istočni krak
istarskog ipsilona od Matulja do Kanfanara u dužini od 64 kilometra
u cijelosti bio gotov.
Radovi na zapadnom kraku cestovnog ipsilona od Pule do Dragonje, čija
je dužina 80 kilometara, trebali bi početi u idućoj godini.
Izmjenama i dopunama ugovora o koncesiji iz rujna ove godine u
Bina-Istri, čiji je većinski vlasnik francuska tvrtka Buuygues (50,17
posto), obvezali su se 70 posto radova na Istarskoj autocesti povjeriti
domaćoj građevinskoj operativi.
(Hina) kž sbo
031030 MET dec 97