FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SLOVENSKA TV U NOVČANIM TEŠKOĆAMA

LJUBLJANA, 29. studenoga (Hina) - Slovenska nacionalna televizija ima već 6 milijuna maraka gubitka koji će se do kraja godine povećati, ne pristane li vlada na povećanje TV-pretplate od 12 posto ili na prijedlog koji je sasvim ozbiljno dao jedan član Vijeća TV da se uvede 'televizijski' porez koji bi plaćali svi građani.
LJUBLJANA, 29. studenoga (Hina) - Slovenska nacionalna televizija ima već 6 milijuna maraka gubitka koji će se do kraja godine povećati, ne pristane li vlada na povećanje TV-pretplate od 12 posto ili na prijedlog koji je sasvim ozbiljno dao jedan član Vijeća TV da se uvede 'televizijski' porez koji bi plaćali svi građani. #L# Teškoće državne TV kuće nisu samo financijske nego i političke naravi, što je pokazao i nedavni demonstrativni odlazak jednog oporbenog poltičara sa sjednice Vijeća nakon što je odbijen njegov prijedlog da se skrati vrijeme emitiranja dok vlada ne osigura potreban novac. Član vladajuće stranke pokušao je braniti Vladu rekavši da je ona osigurala državna jamstva za pokriće gubitaka TV Slovenije dok su oporbbenjaci ustvrdili da su jamstva simbolična i da bi gubitak trebalo pokriti iz državnog proračuna. Za sudbinu televizije zabrinuti su i tamo zaposleni, posebice zbog opetovanih najava sadašnjeg direktor Janeza Čadeža da će se njihov broj morati smanjiti. Neki su novinari već prije dvije godine 'pobjegli' u drugu nacionalnu televiziju, komercijalni POP-TV. U toj su kući, koju je osnovala američka tvrtka CME (Centraleuropean media Enterprises) plaće znatno bolje, sve je veća gledanost i sve više prihoda od reklama. To i ne čudi kad se zna da su kapital uložili George Soros i 'Time-Warnera', pa POP-TV ima veći izbor gledanih američkih filomva (koji čine 90 posto programa) od konkurentskog komercijalnog 'A-kanala', u kojem je uz slovenski i skandinavski kapital. Dodatnu političku buru izazvala je uoči nedavnih predsjedničkih izbora POP-TV koja je, mimo pravila koja su postojala na državnoj televiziji, emitirala emisiju u kojoj su kao najizgledniji kandidati za drugi izborni krug predstavljeni Milan Kučan i Janez Podobnik. Emisija je objavljena u vrijeme kad je bilo zabranjeno objavljivanje anketa o stajalištima birača. Neke oporbene stranke tvrde da je slično napravila i mreža lokalnih TV postaja koja je, navodno po sugestiji Kučanova izbornog stožera, snimila i emitirala prilog o tome kako mu novi veleposlanik jedne zapadnoeuropske države predaje vjerodajnice. Je li to bila reklama za državu ili za predsjednikčkog kandidata, pitaju se u opoziciji. (Hina) fl fp 290151 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙