FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENO OVOGODIŠNJE BOŽIĆNO PIVO

ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Dioničko društvo za proizvodnju piva, alkoholnih i bezalkoholnih pića Zagrebačka pivovara predstavila je novosti vezane uz ovogodišnje Božićno pivo na današnjoj konferenciji za novinare u Klubu kulturnih radnika pri Muzeju za umjetnost i obrt.
ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Dioničko društvo za proizvodnju piva, alkoholnih i bezalkoholnih pića Zagrebačka pivovara predstavila je novosti vezane uz ovogodišnje Božićno pivo na današnjoj konferenciji za novinare u Klubu kulturnih radnika pri Muzeju za umjetnost i obrt. #L# Kako je istaknuo glavni direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić, pivovara je 1990. obnovila tradiciju proizvodnje zimskog piva za blagdane - Božićnog piva, koje je, kako je naglasio, proteklih godina postalo omiljenim prigodnim pivskim užitkom ljubitelja piva, ali i svojevrsnim kulturološkim događajem i neizostavnim dijelom hrvatskoga blagdanskog ugođaja. Božićno je pivo svake godine ukrašeno autorskom etiketom istaknutih hrvatskih umjetnika koji svoja prigodna djela oblikuju promišljajući ozračje i značenje Božića, rekao je Lalić te predstavio ovogodišnju etiketu, djelo slikara Zlatka Kauzlarića Atača. Pomažući obnovi hrvatske sakralne baštine, Božićno pivo ove godine dio prihoda daruje crkvi sv. Vlaha u Stonu, stradaloj u prošlogodišnjem potresu, naglasio je Lalić. Prema riječima komercijalnog direktora Zagrebačke pivovare Pere Ivankovića, ovogodišnja proizvodnja Božićnog piva bit će 16.000 hektolitara, a s distribucijom i prodajom počinje se u ponedjeljak, 24. studenoga. Veća će se količina izvesti u susjednu Bosnu i Hercegovinu. Cijene Božićnog piva kretat će se oko 2,46 kuna za boce od 0,33 litre i od 3,30 do 3,50 kuna za boce od pola litre, istaknuo je Ivanković. Direktor marketinga Pivovare i predstavnik belgijske tvrtke "Interbrew", najvećeg dioničara Zagrebačke pivovare, Jean Stevenart govorio je o inovacijama Pivovare, među kojima se ističu posebni zaštitni pokrivni kartoni, koji čuvaju boce od vanjskih utjecaja, te kuponi za nagradne igre, namijenjene vlasnicima i poslovođama u prodavaonicama i ugostiteljskim objektima. Uz to, a u skladu s običajima blagdanskog darivanja, Pivovara je organizirala nagradnu igru za potrošače, koji, ako je na pivskom čepu otisnuta oznaka "CD", mogu osvojiti CD s izborom hrvatskih božićnih pjesama. (Hina) tr gk 211709 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙