ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Dioničko društvo za proizvodnju piva, alkoholnih i bezalkoholnih pića Zagrebačka pivovara predstavila je novosti vezane uz ovogodišnje Božićno pivo na današnjoj konferenciji za novinare u Klubu kulturnih
radnika pri Muzeju za umjetnost i obrt.
ZAGREB, 21. studenoga (Hina) - Dioničko društvo za proizvodnju
piva, alkoholnih i bezalkoholnih pića Zagrebačka pivovara
predstavila je novosti vezane uz ovogodišnje Božićno pivo na
današnjoj konferenciji za novinare u Klubu kulturnih radnika pri
Muzeju za umjetnost i obrt. #L#
Kako je istaknuo glavni direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić,
pivovara je 1990. obnovila tradiciju proizvodnje zimskog piva za
blagdane - Božićnog piva, koje je, kako je naglasio, proteklih
godina postalo omiljenim prigodnim pivskim užitkom ljubitelja
piva, ali i svojevrsnim kulturološkim događajem i neizostavnim
dijelom hrvatskoga blagdanskog ugođaja. Božićno je pivo svake
godine ukrašeno autorskom etiketom istaknutih hrvatskih umjetnika
koji svoja prigodna djela oblikuju promišljajući ozračje i
značenje Božića, rekao je Lalić te predstavio ovogodišnju etiketu,
djelo slikara Zlatka Kauzlarića Atača. Pomažući obnovi hrvatske
sakralne baštine, Božićno pivo ove godine dio prihoda daruje crkvi
sv. Vlaha u Stonu, stradaloj u prošlogodišnjem potresu, naglasio je
Lalić.
Prema riječima komercijalnog direktora Zagrebačke pivovare Pere
Ivankovića, ovogodišnja proizvodnja Božićnog piva bit će 16.000
hektolitara, a s distribucijom i prodajom počinje se u ponedjeljak,
24. studenoga. Veća će se količina izvesti u susjednu Bosnu i
Hercegovinu. Cijene Božićnog piva kretat će se oko 2,46 kuna za boce
od 0,33 litre i od 3,30 do 3,50 kuna za boce od pola litre, istaknuo
je Ivanković.
Direktor marketinga Pivovare i predstavnik belgijske tvrtke
"Interbrew", najvećeg dioničara Zagrebačke pivovare, Jean
Stevenart govorio je o inovacijama Pivovare, među kojima se ističu
posebni zaštitni pokrivni kartoni, koji čuvaju boce od vanjskih
utjecaja, te kuponi za nagradne igre, namijenjene vlasnicima i
poslovođama u prodavaonicama i ugostiteljskim objektima.
Uz to, a u skladu s običajima blagdanskog darivanja, Pivovara je
organizirala nagradnu igru za potrošače, koji, ako je na pivskom
čepu otisnuta oznaka "CD", mogu osvojiti CD s izborom hrvatskih
božićnih pjesama.
(Hina) tr gk
211709 MET nov 97