FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

2 VJESNIK-TAPKANJE OKO PDV-KUKAVICA 19-11

Ž1=VJESNIK Ž2=19. XI. 1997. Ž3=Medijsko tapkanje oko PDV-a "PDV se ipak mijenja!", naslov je članka u jednom dnevnom listu a da u samom članku "nema 'obećanog' obrazloženja: što će se, kada i u kojoj mjeri mijenjati kod famoznog PDV-a". To je povod osvrta Vedrana Kukavice koji, analizirajući što se zapravo mijenja, piše: "Ne mijenja se ništa. PDV starta 1. siječnja 1998. godine s jedinstvenom stopom od 22 posto. (...) Kroz Sabor je PDV davno prošao, Vlada ima potporu Hrvatske udruge poslodavaca koje se PDV na najizravniji način dotiče, u prihodovnim stavkama prijedloga proračuna za '98. godinu hrvatski VAT (tj. PDV) zauzima 15 milijardi kuna... - sve, dakle ukazuje na to da se s PDV-om ovaj put misli najozbiljnije. S druge strane, vrlo je teško reći što donosi budućnost. Graniči s pukim vizionarstvom tvrditi da će se stopa mijenjati i kada. Nakon prve četvrtine 1998. vjerojatno neće, jer kratak vremenski uzorak (i fiskalna 'mrtva sezona') neće biti pouzdanim mjerilom za buduće punjenje proračuna. Svima je želja da se stopa smanji i da se dodatno rastereti gospodarstvo. No, rijetki se usuđuju predvidjeti kad će se to dogoditi, a još rjeđi bili bi spremni kladiti se na uvođenje više stopa ili pak većih izuzetaka od PDV-a. Pa ipak, eto, ne prestaje medijsko tapkanje oko jedne PDV stope. U tom ozračju nije čudno ni da je 'vijest' o promjeni PDV-a - koju je nemoguće potvrditi, a prebanalno osporavati - zaslužila vrhunski publicitet. Pritom informiranje prerasta u razbibrižnu igru čije su informacije, manje pouzdane od vlastitih negacija, a na njih naslonjeni komentari nalikuju skupu introspekcija, uglavnom terapijske naravi. Sve skupa predaleko od tradicionalnih, temeljnih medijskih vrijednosti. A kamoli onih dodanih", zaključuje Kukavica. 190149 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙