ZAGREB, 2. studenoga (Hina) - Problem financiranja školstva pitanje je oko kojega će biti teško postići socijalni i nacionalni konsenzus, ali smo uvjereni da će hrvatska država sada, nakon rata, imati sluha za prosperitet hrvatskog
školstva, istaknula je na današnjem Okruglom stolu na temu "Modeli financiranja školstva" predsjednica Nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjim školama Hrvatske Vesna Kanižaj. Rasprava na Okruglom stolu, gdje uz domaće, sudjeluju i predstavnici Sindikata učitelja, profesora i sveučilišnih profesora iz SAD-a, trebala bi poslužiti kao podloga za očitovanje o Vladinu prijedlogu modela financiranja hrvatskoga školstva.
ZAGREB, 2. studenoga (Hina) - Problem financiranja školstva
pitanje je oko kojega će biti teško postići socijalni i nacionalni
konsenzus, ali smo uvjereni da će hrvatska država sada, nakon rata,
imati sluha za prosperitet hrvatskog školstva, istaknula je na
današnjem Okruglom stolu na temu "Modeli financiranja školstva"
predsjednica Nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjim školama
Hrvatske Vesna Kanižaj. Rasprava na Okruglom stolu, gdje uz domaće,
sudjeluju i predstavnici Sindikata učitelja, profesora i
sveučilišnih profesora iz SAD-a, trebala bi poslužiti kao podloga
za očitovanje o Vladinu prijedlogu modela financiranja hrvatskoga
školstva. #L#
Kako je danas novinare izvijestila Vesna Kanižaj, Nezavisni
sindikat zaposlenih u srednjim školama i Sindikat hrvatskih
učitelja uputili su 30. listopada zahtjev Vladi za pregovore o
plaćama i naknadama zaposlenika u osnovnim i srednjim školama.
Pritom je istaknuta nužnost selektivnog pristupa utvrđivanju
visina naknada, platnih razreda i plaća zaposlenika, uz uvažavanje
odredbi potpisanih kolektivnih ugovora, kao i na potrebu
osiguranja sredstava za previđeni program javnih potreba u
školstvu.
Obraćajući se sudionicima Okruglog stola "Modeli financiranja
školstva" Vesna Kanižaj je, među ostalim, rekla kako se
srednjoškolski sindikat od početka zalaže za financiranje
konkretnih programa u srednjem školstvu i ulaganje u nastavnu
tehnologiju. Podsjetila je i na teškoće, posebice financijske
prirode, s kojima se nastavnici susreću u svakodnevnom radu.
U ime Sindikata učitelja, profesora i sveučilišnih profesora iz
SAD-a nazočne je pozdravio Emil Voigt rekavši kako obrazovni sustav
u SAD-u, "unatoč demokraciji, još nije postao primaran i ostvario
slobodu i demokraciju učenja". Gosti iz SAD-a zatim su govorili o
modelima financiranja američkog obrazovnog sustava na svim
razinama.
(Hina) mt mć
021343 MET nov 97