HANOVER, 28. listopada (Hina/Reuters) - Njemački novinski izdavači obznanili su u utorak da će pokušati osvojiti veći udjel na medijskom tržištu u borbi s konkurencijom - televizijom i Internetom.
HANOVER, 28. listopada (Hina/Reuters) - Njemački novinski izdavači
obznanili su u utorak da će pokušati osvojiti veći udjel na
medijskom tržištu u borbi s konkurencijom - televizijom i
Internetom.#L#
"Još više moramo igrati na snagu našega medija - informacija
umjesto info-zabave", kazao je predsjednik Udruge njemačkih
novinskih izdavača Wilhelm Sandmann.
"Moramo uvjeriti ljude da je ključna kupnja novina i njihovo
čitanje", kazao je.
Dodao je da brzi prijenos informacija, koji je moguć preko
Interneta, ne može zamijeniti analize koje mogu ponuditi novine.
"Ime 'informacija' ne zaslužuje bilo koja nova vijest poslana
brzinom svjetlosti", poručio je Sandmann i dodao: "Samo vijest s
dobrim kontekstom može se nazvati korisnom."
(Hina) ss fp
282000 MET oct 97